Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Glemte å oppgi startvekt: 69,0 kilo :-((((

Lå lenge på 68,6, men etter to hytteturer mm har 400 g sneket seg på.

Hadde jeg klart 0,5 kilo i uka, hadde jeg vært lykkelig, men fy søren så vanskelig det er.

Klarte å trykke i meg noe godteri både mandag (1/3 sjokolade som lå gjemt i en skuff på jobbn), tirsdag (mannen min var sååååå godtesugen, og kom med noe konfekt fra jula, jeg tok 3 biter), og i går (minstejenta hadde siste gang på barneidrett og da var det godteri, - jeg spiste 3 fox)...

Nå er det bare godteri i helga!!!!!

Men jeg har trent da - rask gåtur mandag + rocking, svømming + rocking i går.

Så jeg er med!!!!!

Flott Prust!! Veiedag er tirsdager!! :-)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• Lillemus

6

• Speak

3

• candyqueen_83

2

Mary Poppins

Kanskje jeg skal slenge meg med jeg også...

Helst ned 3-4 kg. Men jeg klarer meg greit som det er nå også - for noen år siden veide jeg faktisk over 10 kg mer.

Startvekt nå på tirsdag var 70,2.

Jeg er fornøyd om jeg går ned 4 kg også:) Sleng deg på, nå er det jo snart bikinitid også!! Woohoo!! :-)

Mary Poppins

Jepp. Har allerede gått ned 2 kg, har ønske om 10...

Har vært litt flink til å trimme siste uken, og merker at formen kommer ganske fort når jeg kommer igang.

Er det ikke deilig når man merker forskjell på formen? Jeg trener en del, og synes det er sååå deilig å kjenne at jeg er i god form!

Så her er det bare å kutte ned på alt som heter sjokolade for min del. Det blir tøft for jeg eeeelsker sjokolade! MEN jeg skal klare det!! :-)

Selvfølgelig kan du være med!!! :-) The more the merrier :-)

Jeg trener allerede 4 ganger i uken fra før, så jeg har ikke tenkt til å trappe opp eller ned på treningen. Derimot er det godteriet som må bort!!

Idag spiste jeg en halv is.. æsj!! Det var jo fryktelig dumt! Jeg har tydeligvis ikke skjønt alvoret i dette;-) Jeg har vært flink siden søndag uten noe som helst søtt, så jeg får se bort fra idag og fortsette imorgen :-)

Rett innstilling, det!! Man skal ikke se på slike halve iser som "sprekk", men bare være streng mot seg selv etterpå. Ser man på d som sprekk, er kuren over. :-( Men det er den ikke!!!

Legger du ut ny tråd om ei uke, eller? Slik at vi kan oppdatere?!

Mary Poppins

Rett innstilling, det!! Man skal ikke se på slike halve iser som "sprekk", men bare være streng mot seg selv etterpå. Ser man på d som sprekk, er kuren over. :-( Men det er den ikke!!!

Legger du ut ny tråd om ei uke, eller? Slik at vi kan oppdatere?!

Jeg oppdaterer på tirsdag :-)

Annonse

Jepp, jeg har godtestopp, men nå hadde jeg en sprekk i dag, etter omtrent en måned uten godteri. Lar meg selv få ta èn bit på lørdag, ellers skal det være helt stopp fram til 17. mai. Da er det lov å spise is.

Har gått ned et par kilo, men vil gjerne gå ned 5 til. Målet er 60 kg, så får vi se når jeg kommer dit om jeg kommer ned på 50-tallet igjen.

Jeg er med!

Når er startvekt da, nå eller på tirsdag 27.?

Mary Poppins

Jepp, jeg har godtestopp, men nå hadde jeg en sprekk i dag, etter omtrent en måned uten godteri. Lar meg selv få ta èn bit på lørdag, ellers skal det være helt stopp fram til 17. mai. Da er det lov å spise is.

Har gått ned et par kilo, men vil gjerne gå ned 5 til. Målet er 60 kg, så får vi se når jeg kommer dit om jeg kommer ned på 50-tallet igjen.

Jeg er med!

Når er startvekt da, nå eller på tirsdag 27.?

Vel for min del var det tirsdagen som var, men siden tråden min ble startet litt sent så sier vi tirsdag 27:-)

Og godteristopp i en mnd? I'm impressed!!!

Vel for min del var det tirsdagen som var, men siden tråden min ble startet litt sent så sier vi tirsdag 27:-)

Og godteristopp i en mnd? I'm impressed!!!

Har som sagt ikke overholdt det fullstendig, men klart å kutte betraktelig ned. Så gjelder det bare å komme seg på trening i tillegg. Har bare klart en gang i uka i det siste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...