Gjest Berlusken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er en mann på 59 år som har gått mye på ski i vinter. For en uke siden hadde jeg sesongens første joggetur. De to første løpeturene på 12 minutter hver på flat grus gikk greit. Men på den tredje løpeturen (også den på flat grus) fikk jeg smerte på nedre del av baksiden av låret etter å ha løpt i 10 minutter. Det gjorde ikke veldig vondt, og jeg avsluttet straks joggingen. Hvor lang pause må jeg ta i joggingen? Hva kan jeg gjøre for at pausen skal bli minst mulig. Jeg har jogget i mange år med eventyrlig lite plager og skader, men for et par år siden hadde jeg et lignende problem som det jeg har beskrevet ovenfor. Den gang var jeg ikke like forsiktig og gikk skadet i tre måneder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346008-krampe-i-l%C3%A5ret-p%C3%A5-grunn-av-jogging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.