Gjest Marte49 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei. Jeg har hatt mageproblemer i alle år. Min datter på 14 år har antageligvis cøliaki, hun har vært veldig dårlig og er nå mye bedre på glutenfri diett. Jeg har det også bedre når jeg spiser mindre hvete. For 3 år siden fikk jeg en kortison sprøyte mot vårallergi. Dagen etter fikk jeg jeg alvorlige sår i munnen og hele underleppen sprakk. Dette marerittet varte i ett år og ble så gradvis bedre. Ble aldri helt bra. Lurer på om det kan som jeg leste her være en sammenheng mellom hvete gluten intoleranse (ubehandlet) og sår i munnen. Lurer også på om det er sammenheng mellom min datters korte vekst på 154cm (14år) og hennes cøliaki (som jeg tror hun har. Hun har ikke vokst på ett år . Jeg og hennes far begge 165cm. Håper noen vil svare meg. Vurderer og legge om til glutenfritt selv om alle prøver ikke viser at vi har det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346119-hvete-s%C3%A5r-i-munnen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.