Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marte49

Hei. Jeg har hatt mageproblemer i alle år. Min datter på 14 år har antageligvis cøliaki, hun har vært veldig dårlig og er nå mye bedre på glutenfri diett. Jeg har det også bedre når jeg spiser mindre hvete. For 3 år siden fikk jeg en kortison sprøyte mot vårallergi. Dagen etter fikk jeg jeg alvorlige sår i munnen og hele underleppen sprakk. Dette marerittet varte i ett år og ble så gradvis bedre. Ble aldri helt bra. Lurer på om det kan som jeg leste her være en sammenheng mellom hvete gluten intoleranse (ubehandlet) og sår i munnen. Lurer også på om det er sammenheng mellom min datters korte vekst på 154cm (14år) og hennes cøliaki (som jeg tror hun har. Hun har ikke vokst på ett år . Jeg og hennes far begge 165cm. Håper noen vil svare meg. Vurderer og legge om til glutenfritt selv om alle prøver ikke viser at vi har det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346119-hvete-s%C3%A5r-i-munnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...