Lillemus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Mandag - sykling til og fra jobb 17 km Tirsdag - sykling til og fra jobb og møte 22 km Onsdag - 30 min styrke Torsdag - jogget til møte 6 km med 6 kg tung ryggsekk Fredag - sykkel 7 km Lørdag - sykkel 20 km Søndag - kveldstur 3 km + halvannen time hagearbeide, mest raking Fornøyd med denne uka også. ) Og hadde jeg bare klart å begrense spisingen litt så hadde det vel syntes på vekta og. ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Er sånn tålig fornøyd med treningen denne uka, selv om jeg hadde tenkt meg ut på en gåtur i kveld, men det ble ikke av... Mandag: Rask gåtur (jeg prøvde så vidt å løpe litt innimellom, men fy så tung kroppen var...) i 50 minutter, 500 rockinger Onsdag: Svømte 2000 meter (en time) om morgenen Torsdag: 500 rockinger + 100 situps Lørdag: Joggetur (gikk litt innimellom, men jeg løp mer enn jeg gikk) i 55 minutter! Skjøt leirduer for første gang i mitt liv, men vet ikke om det teller som trening :-) Lørdag: Joggetur før første gang siden i sommer! 0 Siter
Sør Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Er sånn tålig fornøyd med treningen denne uka, selv om jeg hadde tenkt meg ut på en gåtur i kveld, men det ble ikke av... Mandag: Rask gåtur (jeg prøvde så vidt å løpe litt innimellom, men fy så tung kroppen var...) i 50 minutter, 500 rockinger Onsdag: Svømte 2000 meter (en time) om morgenen Torsdag: 500 rockinger + 100 situps Lørdag: Joggetur (gikk litt innimellom, men jeg løp mer enn jeg gikk) i 55 minutter! Skjøt leirduer for første gang i mitt liv, men vet ikke om det teller som trening :-) Lørdag: Joggetur før første gang siden i sommer! Du skriver: " men vet ikke om det teller som trening :-)" For deg eller leirduene, som nok fryktet for livet! Med vennlig hilsen 0 Siter
....AV Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Er ikke helt fornøyd med treningen for tiden, men man får ta det man får... Mandag: ca. 1 time på rulleskøyter sammen med sønnen. Gøy, men skummelt. Torsdag: ca. 4 km joggetur før frokost. Søndag: Orienteringsdag med familien med en del løping. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Du skriver: " men vet ikke om det teller som trening :-)" For deg eller leirduene, som nok fryktet for livet! Med vennlig hilsen De to første klarte å fly fra meg - men de neste fryktet for livet med rette :-DDDD 0 Siter
Orio Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 I går var det ingenting, men ellers i uka har det variert mellom gåturer og trening av forskjellig slag, varighet fra en halvtime til en og en halv. Ganske fornøyd med uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.