Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Skulle akkurat til å skrive tråd her inne nå men så fint at du alt har gjort det! :-)

Jeg var på 59,6 idag, altså 500gr mer enn forrige uke. Det var jo ikke akkurat noe å rope hurra for. Kan jeg skylde på at mensen kommer imorgen da? Nja skulle vært bedre gitt. Men jeg har vært flink til å holde meg unna sjokolade noen dager:)

Vekt: 59,6

Antall stjerner: 5 (ikke inkludert idag - det tas med neste uke)

Skulle akkurat til å skrive tråd her inne nå men så fint at du alt har gjort det! :-)

Jeg var på 59,6 idag, altså 500gr mer enn forrige uke. Det var jo ikke akkurat noe å rope hurra for. Kan jeg skylde på at mensen kommer imorgen da? Nja skulle vært bedre gitt. Men jeg har vært flink til å holde meg unna sjokolade noen dager:)

Skal veie meg når badet blir ledig :-)

Men du... hva menes med antall stjerner?

Mary Poppins

Skal veie meg når badet blir ledig :-)

Men du... hva menes med antall stjerner?

Jeg er veldig glad i sjokolade, så målet er å kun spise noe søtt i hverdagene. Så derfor gir jeg meg selv en stjerne for hver dag jeg går uten sjokolade. For hver 20 stjerne så blir det en liten premie :-)

Jeg er veldig glad i sjokolade, så målet er å kun spise noe søtt i hverdagene. Så derfor gir jeg meg selv en stjerne for hver dag jeg går uten sjokolade. For hver 20 stjerne så blir det en liten premie :-)

Premien: en stooor sjokoladeplate, for å ta igjen alt det tapte..?!

Annonse

Mary Poppins

Opp 100 g, fra 69,0 til 69,1 :-(

Kjipt. Spiste 2-3 små godterier mandag, tirsdag, onsdag - pluss en del godteri da jeg var i utdrikningsparty lørdag.

Ellers prøvde jeg å spise ilte og sunt.

Har forøvrig vært og svømt en time nå morgenen :-)))))

100gr er jo ingenting da :)

Jeg veide 58.8 kg sist onsdag og 58.1 kg idag tidlig.... Har trent endel siste uka (sykling og pilates), samt at jeg nå spiser sjokolade bare to ganger i uka mot seks-syv ganger før ;)

Problemet er at jeg ikke vil ned i vekt, bare stramme meg opp litt.... Men ikke skjønner jeg hvordan jeg skal greie å unngå vektnedgang når jeg samtidig dropper sjokoladen :-/

Jeg går iallefall opp nesten en kg ved mens ;)

Annonse

Mary Poppins

Jeg veide 58.8 kg sist onsdag og 58.1 kg idag tidlig.... Har trent endel siste uka (sykling og pilates), samt at jeg nå spiser sjokolade bare to ganger i uka mot seks-syv ganger før ;)

Problemet er at jeg ikke vil ned i vekt, bare stramme meg opp litt.... Men ikke skjønner jeg hvordan jeg skal greie å unngå vektnedgang når jeg samtidig dropper sjokoladen :-/

Jeg tror ikke du trenger å droppe sjokoladen, bare fortsett å tren en god del så vil du nok merke at du blir strammere:-)

Jeg tror ikke du trenger å droppe sjokoladen, bare fortsett å tren en god del så vil du nok merke at du blir strammere:-)

Jeg plages av "innebygde" (;-)) kviser ved eggløsning og har hørt at for mye søtt kan påvirke hormonnivået? Er av den grunn jeg vil prøve å slutte med all sjokoladen for å se om det påvirker i positiv retning. Det er lov å håpe ;)

Gjest go girl! :-)

Hmmmmm, kanskje jeg skulle hive meg med her. Trenger en liten piff for å komme ned de siste kiloene...

Vekt i går 65,4 kg

Ønsker å komme ned 2-3 kg til, etter å ha tatt av 29 kg de siste 7-8 mnd.

Hvilken metode/dagsmeny/trim har du benyttet deg av?

Jeg er veldig imponert!!! Også må jeg ned noen kilo selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...