Noraførr Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Hvilken metode/dagsmeny/trim har du benyttet deg av? Jeg er veldig imponert!!! Også må jeg ned noen kilo selv. Lavkarbo-meny og så godt som ingen trening. Har ikke kunnet trene pga et nakkeprolaps. Dette ble operert i januar - og det har vært en lang rekonvalesensperiode etter det. 0 Siter
Noraførr Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Oi - så flink du har vært!!!!!! Takk for det, Prust 0 Siter
Parasoll Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 82 Dette får bli det nye utgangspunktet, for jeg er så utrolig dårlig til å huske hva jeg veier når ;-) Har vært oppe i nesten 85, så jeg har gått ned 3 kg. Ikke så brått, men det er von i hangande snøre! Nå har jeg endelig kommet igang med å sykle til jobben også, så hvis jeg får mannen til å levere sønnen på skolen noen dager i uka og i tillegg sykler de to dagene jeg jobber kveld burde det monne litt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.