Gå til innhold

Møkkete hvite klær, finnes det håp??

Anbefalte innlegg

''Jeg er også med i Vanish-sekten *s*''

Ok, jeg skal handle over helgen. Men den funker best på bomull eller? Har en topp i et kunststoff som ble med i en 60-gradersvask en gang og har aldri vært så hvit som den engang var siden da...

Funker på det meste. Og hvis Vanish ikke skulle ta flekken, så har jeg en annen dings på luringa; Putzstein :-)

Rent kunststoff vet jeg ikke.

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Den nye zalosprayen skal visstnok være god dersom det er fett i flekkene. Så jeg ville prøvd den også jeg.

Her er det, som flere sier, vanish som er tingen. Sprayflaske på flekkene, pøs på, la det ligge litt. Og vanishpulveret i vaskemaskina, bruk den hvite boksen på hvitt tøy, rosa er til alt annet, men den hvite er kun for hvitt.

• 11 måneder senere...
Gjest ellers

Sagt av sikkert 20 andre. Kjøp ei sprayflaske (som du sprayer på de vanskelige og enkelte flekkene). Pulver i rosa boks til kulørt tøy og pulver i hvit boks til hvitt tøy. Slikt burde enhver hushjelp ha tilgjengelig. Fantastisk middel og helt ufarlige greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...