Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

filiokus81

Jeg tror det må være disse: http://www.vibramfivefingers.it/eng/default.aspx

Noen som har sett dem i Norge?

Uæ! Det er ikke sånn at man _faktisk_ skal putte tærne inn i hver sine hull? Som en hanske?

Det høres i så fall seriøst ubehagelig ut, hehe.

*kiler under føttene bare ved tanken*

Uæ! Det er ikke sånn at man _faktisk_ skal putte tærne inn i hver sine hull? Som en hanske?

Det høres i så fall seriøst ubehagelig ut, hehe.

*kiler under føttene bare ved tanken*

Jo-jo, hver tå har sin plass:-)

Jeg syns det høres deilig ut. Tenk så behagelig å kjenne bakken med føttene, det blir en annen følelse enn med vanlige sko. Tror også det er bra for føttene.

*vilha*

Annonse

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21748785

Syns det ser ubehagelig ut :-) Og jeg tror ikke min rygg og føtter vil like det, bruker såler i skoene når jeg løper :-)

Oj, denne tråden hadde jeg nesten glemt.

Takk for linken:-)

Jo-jo, hver tå har sin plass:-)

Jeg syns det høres deilig ut. Tenk så behagelig å kjenne bakken med føttene, det blir en annen følelse enn med vanlige sko. Tror også det er bra for føttene.

*vilha*

Har lyst på jeg også. Høres deilig ut å kunne gå 'barbeint' uten at det er så mye ting som gjør vondt.. Er visst gode i alt av frivektløfting og kroppsvektøvelser/yoga/bodyflows også. Og det finnes jo en del som mener at vi løper på en feil måte når vi har så mye demping som vi har i vanlige joggesko - at dempingen gjør at vi lander på hælen - og at dette ikke egentlig er så bra.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/aktiv/article3619313.ece

Har lyst på jeg også. Høres deilig ut å kunne gå 'barbeint' uten at det er så mye ting som gjør vondt.. Er visst gode i alt av frivektløfting og kroppsvektøvelser/yoga/bodyflows også. Og det finnes jo en del som mener at vi løper på en feil måte når vi har så mye demping som vi har i vanlige joggesko - at dempingen gjør at vi lander på hælen - og at dette ikke egentlig er så bra.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/aktiv/article3619313.ece

YESS:-) Endelig noen som liker det jeg liker.

Jeg leste det.

Eneste problemet jeg ser nå er hvis man skal bruke så mye penger på et par sko, så kunne jeg tenkt meg å prøve dem først.

Annonse

YESS:-) Endelig noen som liker det jeg liker.

Jeg leste det.

Eneste problemet jeg ser nå er hvis man skal bruke så mye penger på et par sko, så kunne jeg tenkt meg å prøve dem først.

Hehe..enig..jeg vil prøve - og SÅ vil jeg helst kjøpe et par som ikke noen andre har prøvd før.. *blush*

De skal forøvrig være satt inn med noe antibakterielt som faktisk funker + at du kan vaske de på høy temperatur. Ikke som vanlige treningsklær som visstnok dør om de vaskes på mer enn kroppstemperatur. :-P

Hehe..enig..jeg vil prøve - og SÅ vil jeg helst kjøpe et par som ikke noen andre har prøvd før.. *blush*

De skal forøvrig være satt inn med noe antibakterielt som faktisk funker + at du kan vaske de på høy temperatur. Ikke som vanlige treningsklær som visstnok dør om de vaskes på mer enn kroppstemperatur. :-P

Hehe.

Hmmm....men nå har jeg enda mer lyst på. Det går an å spørre forhandleren om man kan prøvekjøpe og ev. sende i retur om de ikke passer.

Hehe.

Hmmm....men nå har jeg enda mer lyst på. Det går an å spørre forhandleren om man kan prøvekjøpe og ev. sende i retur om de ikke passer.

Det skal vel godt gjøres å finne et slikt par som faktisk passer og sitter godt??? Tærne må jo passe temmelig godt inn i hullene dersom skoene skal være behagelige på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...