Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

56 kg her... 2-3 kg ned..bare pga at jeg droppa sjokoladen fem kvelder i uka :-/

Jeg vil ikke ned mer nå, men skal innrømme at det er litt deilig med helt flat mage og ingen antydning til "håndtak" ;) Er spent på om vekta vil stabilisere seg som den er nå. I motsatt fall får jeg vel bare hive innpå med stratos igjen ;)

Annonse

Mary Poppins

56 kg her... 2-3 kg ned..bare pga at jeg droppa sjokoladen fem kvelder i uka :-/

Jeg vil ikke ned mer nå, men skal innrømme at det er litt deilig med helt flat mage og ingen antydning til "håndtak" ;) Er spent på om vekta vil stabilisere seg som den er nå. I motsatt fall får jeg vel bare hive innpå med stratos igjen ;)

''56 kg her... 2-3 kg ned..bare pga at jeg droppa sjokoladen fem kvelder i uka :-/''

Duh.. jeg har ombestemt meg.. du får ikke lov til å være med lenger ;-P

Annonse

Jeg går feil vei :-(

69,9 kilo nå.

Men vekta vår viser for mye - har veid meg andre steder, og der veier jeg 3,5 - 4 kilo mindre.

Men likevel, det er nå mi vekt hjemme jeg forholder meg til.....

Legg noe du vet hva veier på vekta - noen pakker hvetemel eller sukker f.eks. så ser du om den viser riktig eller hvor stor feilmargin den har.

Gjest bare et råd

Jeg går feil vei :-(

69,9 kilo nå.

Men vekta vår viser for mye - har veid meg andre steder, og der veier jeg 3,5 - 4 kilo mindre.

Men likevel, det er nå mi vekt hjemme jeg forholder meg til.....

Spiller jo egentlig ingen rolle om vekta di viser for mye, så lenge det er kun den du veier deg på og forholder deg til. Den vil jo vise riktig ned og oppgang. Og det er jo DET som er det viktige.

Det er uansett ingen vits å veie seg på flere vekter enn den du har ukentlig tilgang til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...