Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aw. Jeg er litt i villrede her. Jeg har ammet meg til gammel dame der puppene skulle vært. De er nå et sted hvor navlen befinner seg. I og for seg er jeg ikke et skrekkeksempel, men jeg sliter med rynkehud og har problemer med å finne undertøy som passer.

For eksempel er det kun bombesikre MsMary of Sweden som kan brukes, der ALT er dekket. Solid bortgjemt i pent blankt tøy med blonder. Og alt man ser er da kravebein, flatmark, utstikkende bein i midten og to solide BHkanter. Ikke såååå lækkert i alle typer klær.

Jeg akter å gjøre noe med det. Og regner med at jeg må ha silikoninnlegg for at resultatet skal bli best mulig. Og så leser jeg overalt at silikon er ut, harry, stygt osv. Og alle menn på kloden foretrekker ekte vare, om de må rulle dem ut personlig...

Ikke si det`a... *furt* Er silikonpupper så jævlige å kose med da??

Skrevet

Ingen har klaget på mine i hvert fall og det er mye lettere å kle på seg. Så jeg synes du skal gjøre det hvis du har lyst.

Mary Poppins
Skrevet

Nå er det heldigvis sånn at menn er forskjellige de også;-) Noen foretrekker ekte vare, andre synes silikonpupper er fint. Også har du jo de som i utgangspunktet foretrekker ekte vare, men dersom puppene henger nedpå knærne så er silikon å fortrekke. Jeg tror flertallet hører til siste kategori, men det er bare gjetting fra min side :-)

Uansett så har jeg inntrykk av at du er gift? Ergo er det jo bare en mann som skal kose med de?:) Hva synes han? Og unasett hva han syns så er det jo _dine_ pupper, og dersom du ville følt deg mere vel ved å heise puppene eller ta silikon så sier jeg bare go for it!! :-)

ps. jeg ville uten tvil tatt silikon, og kommer også til å gjøre det om mine pupper en dag begynner å se sørover ;)

Gjest togli
Skrevet

Om det er så ille som du beskriver så hadde jeg tatt f.eks. silikon i B-cupstørrelse (hvis du er slank). Når man velger liten cup, så ser det vel mer naturlig ut vil jeg tro?

Gjest Elextra
Skrevet

Om det er så ille som du beskriver så hadde jeg tatt f.eks. silikon i B-cupstørrelse (hvis du er slank). Når man velger liten cup, så ser det vel mer naturlig ut vil jeg tro?

''Om det er så ille som du beskriver så hadde jeg tatt f.eks. silikon i B-cupstørrelse (hvis du er slank). Når man velger liten cup, så ser det vel mer naturlig ut vil jeg tro?''

Det vil jeg også tro. Og selv om jeg har meget liten kompetanse på dette våger jeg å tro det er mer naturlig med et innlegg som er større i flate og ikke så rundt i volum, om du skjønner. Så unngår man at puppene ser ut som tennisballer.

Skrevet

Ja jeg planlegger ikke å sprenge hodet mitt med plast altså... ;0) Jeg bare antar at kirurgen vil anbefale et lite innlegg for best resultat. (Har snakket med flere som har tatt brystløft og fått den beskjeden)

Skrevet

Nå er det heldigvis sånn at menn er forskjellige de også;-) Noen foretrekker ekte vare, andre synes silikonpupper er fint. Også har du jo de som i utgangspunktet foretrekker ekte vare, men dersom puppene henger nedpå knærne så er silikon å fortrekke. Jeg tror flertallet hører til siste kategori, men det er bare gjetting fra min side :-)

Uansett så har jeg inntrykk av at du er gift? Ergo er det jo bare en mann som skal kose med de?:) Hva synes han? Og unasett hva han syns så er det jo _dine_ pupper, og dersom du ville følt deg mere vel ved å heise puppene eller ta silikon så sier jeg bare go for it!! :-)

ps. jeg ville uten tvil tatt silikon, og kommer også til å gjøre det om mine pupper en dag begynner å se sørover ;)

Min mann ja... han tør nok ikke å mene noe som helst han stakkaren... Jeg tror han kjenner meg for godt! *ler høyt* Jeg kommer til å gjøre det uansett, for jeg føler meg ikke "bra". Og jeg tror ikke det vil synes så godt. Alikevel. Man vil jo være brukelig da...

Skrevet

Jeg er av den skeptiske typen som aldri hadde tort å legge inn silikon i puppene, men jeg kunne godt tenkt meg å fått dem løftet og forminsket litt... Men enn så lenge er det ingen som får borti puppene mine med kniv bare "for moro skyld"!

Skrevet

Jeg er av den skeptiske typen som aldri hadde tort å legge inn silikon i puppene, men jeg kunne godt tenkt meg å fått dem løftet og forminsket litt... Men enn så lenge er det ingen som får borti puppene mine med kniv bare "for moro skyld"!

Du har hørt om "blyanttesten", ja? De fleste damer på førti har vel kanskje problemer med å bestå den. Men når man begynner å snakke om "motorola" testen.. Da er kniven et forlokkende alternativ.... *knegger*

http://www.motorola.com/Consumers/NN-EN/Consumer-Products-and-Services/Mobile-Phones/ci.Motorola-MILESTONE-NN-EN.vertical

Skrevet

Min mann ja... han tør nok ikke å mene noe som helst han stakkaren... Jeg tror han kjenner meg for godt! *ler høyt* Jeg kommer til å gjøre det uansett, for jeg føler meg ikke "bra". Og jeg tror ikke det vil synes så godt. Alikevel. Man vil jo være brukelig da...

*Hehe* Ikke spør mannen din om det, han kommer ikke til å ane hva han skal svare for at du ikke skal bli såret og det er vel stor sjanse for at det blir feil uansett hva han sier. :o)

Men han elsker deg allikevel vet du, selv om puppene skjuler navlen. ;o)

Gjest togli
Skrevet

''Om det er så ille som du beskriver så hadde jeg tatt f.eks. silikon i B-cupstørrelse (hvis du er slank). Når man velger liten cup, så ser det vel mer naturlig ut vil jeg tro?''

Det vil jeg også tro. Og selv om jeg har meget liten kompetanse på dette våger jeg å tro det er mer naturlig med et innlegg som er større i flate og ikke så rundt i volum, om du skjønner. Så unngår man at puppene ser ut som tennisballer.

Enig! Det verste jeg ser er tynne damer med trillrunde silikonpupper. Det blir en veldig unaturlig kløft mellom brystene og det ser bare latterlig komisk ut ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja jeg planlegger ikke å sprenge hodet mitt med plast altså... ;0) Jeg bare antar at kirurgen vil anbefale et lite innlegg for best resultat. (Har snakket med flere som har tatt brystløft og fått den beskjeden)

Tror du gjør lurt i det, ja...

Jeg hadde nok tatt B-cup om silikon ble aktuelt for meg en gang. Til min kropp tror jeg ikke noe større vil se naturlig ut.

Skrevet

Enig! Det verste jeg ser er tynne damer med trillrunde silikonpupper. Det blir en veldig unaturlig kløft mellom brystene og det ser bare latterlig komisk ut ;)

Jeg har en b cup jeg altså, jeg ser ikke ut som Pamela Anderson eller Aylar

Skrevet

Jeg har bitt meg merke i at de som har mest imot silikonpupper, er de damene med størst pupper.

Den største ulempen synes jeg er at man må påregne å skifte de ut etter 10 år, eller ? Men da har man jo selvfølgelig god til å spare på. Men det er vel som alle erstatninger, noe man ikke gjør hvis man ikke "må". Så får jo vurderingsgraden på om man må eller ikke være opp til en selv.

Dorthe, kan vi kjenne på dine?? :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har en b cup jeg altså, jeg ser ikke ut som Pamela Anderson eller Aylar

Det vet jeg :) Har jo sett deg på bilde :)

Skrevet

Jeg har bitt meg merke i at de som har mest imot silikonpupper, er de damene med størst pupper.

Den største ulempen synes jeg er at man må påregne å skifte de ut etter 10 år, eller ? Men da har man jo selvfølgelig god til å spare på. Men det er vel som alle erstatninger, noe man ikke gjør hvis man ikke "må". Så får jo vurderingsgraden på om man må eller ikke være opp til en selv.

Dorthe, kan vi kjenne på dine?? :)

Kom igjen. Du er ikke den første dama som har spurt og jeg lar folk kjenne ;o) Det er ikke store forskjellen. Og fordi jeg ikke har lagt inn mye, 275 gram, jeg var helt flat, så går det ikke an å se det i det hele tatt.

Forresten så behøver man ikke skifte ut de nye silikoninnleggene. Jeg husker ikke helt når jeg la inn mine, men jeg tror det er på tide å skifte og jeg har i hvert fall ikke tenkt å ikke legge inn nye. Enda jeg var uheldig å fikk kapsel første gangen som de opererte gratis fordi det var før det var gått et år.

Skrevet

Det vet jeg :) Har jo sett deg på bilde :)

Javisst har du det og det ser da ikke unaturlig ut?

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror fint du kan unne deg litt "juksepupp";)))

Men, som de andre sier, gå for naturlig størrelse!

Hadde jeg hatt dine pupper (og penger), så hadde jeg gjort det;)

Skrevet

Penal-testen, Enola, penal-testen... ;o)

Jeg har en venninne som snakker om colaflaske-testen (1,5 liter, må vite)! ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...