Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen. Du er ikke den første dama som har spurt og jeg lar folk kjenne ;o) Det er ikke store forskjellen. Og fordi jeg ikke har lagt inn mye, 275 gram, jeg var helt flat, så går det ikke an å se det i det hele tatt.

Forresten så behøver man ikke skifte ut de nye silikoninnleggene. Jeg husker ikke helt når jeg la inn mine, men jeg tror det er på tide å skifte og jeg har i hvert fall ikke tenkt å ikke legge inn nye. Enda jeg var uheldig å fikk kapsel første gangen som de opererte gratis fordi det var før det var gått et år.

Hvorfor trenger man ikke å skifte ut de nye?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har en venninne som snakker om colaflaske-testen (1,5 liter, må vite)! ;-)

Med vennlig hilsen

''Jeg har en venninne som snakker om colaflaske-testen (1,5 liter, må vite)! ;-)

''

Med eller uten innhold?

Skrevet

Hvorfor trenger man ikke å skifte ut de nye?

Jeg vet ikke. Jeg bare vet om noen som la inn i fjor og de var evigvarende og ikke noe fare for at de skulle lekke. De var litt dyrere, men mye billigere enn å legge inn flere ganger. For det er dyrere å skifte proteser enn å legge inn nye.

Skrevet

Tror fint du kan unne deg litt "juksepupp";)))

Men, som de andre sier, gå for naturlig størrelse!

Hadde jeg hatt dine pupper (og penger), så hadde jeg gjort det;)

Har spart lenge... ;0) Tenkt nøye på det i fem år. Forkastet hundre tusen ganger og alltid kommet tilbake til det når sommerkjolen av det TANTETE slaget må tilbake i skapet fordi den viser for mye rosin.. :0/

Skrevet

''Jeg har en venninne som snakker om colaflaske-testen (1,5 liter, må vite)! ;-)

''

Med eller uten innhold?

Jeg er jo en høflig sjel, så det spurte jeg selvsagt ikke om! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Javisst har du det og det ser da ikke unaturlig ut?

Nei, kan ikke huske at jeg bet meg merke i puppene dine iallefall, så de ser nok helt naturlige ut ;))

Skrevet

Jeg er jo en høflig sjel, så det spurte jeg selvsagt ikke om! :-)

Med vennlig hilsen

LOL

Men jeg antar du som mann har et visst øyemål alikevel...? Steike.. halvannen liter cola.. *kniser*

Huff... hun har sikkert vondt i ryggen.. *krmt* Nei bare å ta seg sammen her kjenner jeg altså....*nnnnnggghh*

Skrevet

LOL

Men jeg antar du som mann har et visst øyemål alikevel...? Steike.. halvannen liter cola.. *kniser*

Huff... hun har sikkert vondt i ryggen.. *krmt* Nei bare å ta seg sammen her kjenner jeg altså....*nnnnnggghh*

Altså, de fleste menn er fornøyd hvis du bare har circa rett antall hoder, ben, armer, osv., og sånn circa på riktig plass. ;-)

Jeg har, for øvrig, en annen venninne som pleier å fleipe (på nett) om å snuble i dem hvis hun bøyer seg forover! *LOL*

Gjør det som er rett for deg, og som du er komfortabel med. Jeg vil tippe at jo mindre du legger inn, jo mindre sjanse er det for komplikasjoner.

Med vennlig hilsen

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Jeg la inn silikion for 5 år siden. Ikke fordi de hang, men fordi de var nærmest fraværende.... (Brukte 80A, men hadde ikke så mye å fylle opp med i en slik BH.

Du kommer nok antagelig til å trenge både et løft + innlegg. (Noen klarer seg bare med løft.)

Jeg har lagt inn 315 ml. Det høres enormt ut. Bruker nå 80C. Dette var kirurgens valg, men jeg synes godt at de kunne vært mindre (slik vi avtalte på forhånd).

Jeg er generelt fornøyd med at jeg har gjort dette, men er veldig lei for at arrene har kommet litt langt nede slik at de vises noen ganger under bikinitoppen.

Jeg har bare fått positive kommentarer fra mannfolka som jeg har fortalt dette til.

Skrevet

Jeg la inn silikion for 5 år siden. Ikke fordi de hang, men fordi de var nærmest fraværende.... (Brukte 80A, men hadde ikke så mye å fylle opp med i en slik BH.

Du kommer nok antagelig til å trenge både et løft + innlegg. (Noen klarer seg bare med løft.)

Jeg har lagt inn 315 ml. Det høres enormt ut. Bruker nå 80C. Dette var kirurgens valg, men jeg synes godt at de kunne vært mindre (slik vi avtalte på forhånd).

Jeg er generelt fornøyd med at jeg har gjort dette, men er veldig lei for at arrene har kommet litt langt nede slik at de vises noen ganger under bikinitoppen.

Jeg har bare fått positive kommentarer fra mannfolka som jeg har fortalt dette til.

Fint å høre! Men da kjennes det ikke så godt at det er "juks" da kanskje? Litt redd for å måtte føle på "to puter" på brystet for evig, når man ligger og sånn. Men tatt i betrakting at gubben her faktisk har prestert å LEGGE seg OPPÅ den ene i senga når jeg ligger på siden...(den rulla over til ham liksom...) Så er vel kanskje "to puter" en forbedring i alle fall.. hehe

Gjest Kayia
Skrevet

Fint å høre! Men da kjennes det ikke så godt at det er "juks" da kanskje? Litt redd for å måtte føle på "to puter" på brystet for evig, når man ligger og sånn. Men tatt i betrakting at gubben her faktisk har prestert å LEGGE seg OPPÅ den ene i senga når jeg ligger på siden...(den rulla over til ham liksom...) Så er vel kanskje "to puter" en forbedring i alle fall.. hehe

''Men tatt i betrakting at gubben her faktisk har prestert å LEGGE seg OPPÅ den ene i senga når jeg ligger på siden...(den rulla over til ham liksom...)'' LOL - har ledd godt av (nei sorry, MED) deg i denne tråden :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du har fantastisk selvironi;)))

Få deg to stk pupper med god samvittighet;)

Skrevet

Når jeg står så er det vanskelig å kjenne at de ikke er ekte. Men da jeg ligger på ryggen blir de harde synes jeg. De "flyter" ikke ut på samme måte som før.

Men jeg har lest at det kan bli stor forskjell om du legger innlegget under eller over muskelen. Dersom du legger under muskelen, så blir innlegget bedre "polstret" slik at du ikke ser og føler dem like godt:-)

Skrevet

Når jeg står så er det vanskelig å kjenne at de ikke er ekte. Men da jeg ligger på ryggen blir de harde synes jeg. De "flyter" ikke ut på samme måte som før.

Men jeg har lest at det kan bli stor forskjell om du legger innlegget under eller over muskelen. Dersom du legger under muskelen, så blir innlegget bedre "polstret" slik at du ikke ser og føler dem like godt:-)

Takk igjen! Jeg skal snakke med kirurg i DAG..Så da regner jeg med at jeg får en del svar på det jeg lurer på generellt, og hva han mener om akkurat meg.

*hjelp* :oO

Skrevet

Takk igjen! Jeg skal snakke med kirurg i DAG..Så da regner jeg med at jeg får en del svar på det jeg lurer på generellt, og hva han mener om akkurat meg.

*hjelp* :oO

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...