Gjest varsity Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Lurer på om jeg skal lage vannbakkelskrans til kaffen 17.mai, men har ikke gjort det mange ganger før. Bør den lages samme dag, eller kan den fryses uten fyll? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Kan fryses uten fyll. ) Ååååå - nå fikk jeg lyst på de små vannbakkelsene med vaniljekrem som man får kjøpt fra frysedisken... Mmmm... Bra jeg ikke har slike i huset kjenner jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Kan fryses uten fyll. ) Ååååå - nå fikk jeg lyst på de små vannbakkelsene med vaniljekrem som man får kjøpt fra frysedisken... Mmmm... Bra jeg ikke har slike i huset kjenner jeg. Sånne har jeg i fryseren og de hadde jeg glemt helt til du skrev. De er kjempegode. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Sånne har jeg i fryseren og de hadde jeg glemt helt til du skrev. De er kjempegode. De er rett og slett livsfarlige... ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har aldri forsøkt frysing. Men det tar jo utrolig kort tid å smekke den sammen samme dag, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.