Gå til innhold

Feber uten andre symptomer

Anbefalte innlegg

Jeg har 38,5 i temp, og var oppe i 38,8 natt til i dag. Normalt sett har jeg en kroppstemperatur på under 37 grader.

Det snåle er at jeg har ingen andre symptomer (annet enn at jeg er slapp fra feberen, da).

Dette har jeg aldri vært borti - er det "vanlig" å ha feber uten at man har andre symptomer?

Hva bør jeg egentlig sjekke ut?

Synes dette var litt snodig jeg...

Høyttenkning fra dere andre verdsettes :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347202-feber-uten-andre-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakelig er det ikke noe å bry seg om. Hvis du ikke er (betydelig) bedre over helga kan det være lurt å ta en tur til legen. (Legen vet hva som bør sjekkes.) Blir du veldig dårlig i løpet av helga må du selvfølgelig komme deg til legevakta, men som regel er jo feber resultat av en infeksjon som kroppen selv ordner opp i.

Antakelig er det ikke noe å bry seg om. Hvis du ikke er (betydelig) bedre over helga kan det være lurt å ta en tur til legen. (Legen vet hva som bør sjekkes.) Blir du veldig dårlig i løpet av helga må du selvfølgelig komme deg til legevakta, men som regel er jo feber resultat av en infeksjon som kroppen selv ordner opp i.

Ja, jeg ser det an. Så lenge jeg ikke får flere frostanfall eller at det kommer andre symptomer, er det nok bare å vente på at det går over *S*

Sånt gjør meg bare så fryktelig nysgjerrig på -hvorfor- ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...