Gå til innhold

Sør, har du religionsfobi?

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd
Skrevet

Og synes du det er mer stuerent å diskriminere troende kontra at homofile blir diskriminert?

Skrevet

Jeg diskriminerer ikke troende.

Men ja, det er selvsagt langt mer stuerent å "ta tak i" kristne som trakasserer homofile, enn det er å trakassere homofile.

På samme måte, hvis man ser at noen mobber andre, så "diskriminerer" man ikke hvis man sier at de ikke skal gjøre det.

Gjest solfryd
Skrevet

Men ja, det er selvsagt langt mer stuerent å "ta tak i" kristne som trakasserer homofile, enn det er å trakassere homofile.

På samme måte, hvis man ser at noen mobber andre, så "diskriminerer" man ikke hvis man sier at de ikke skal gjøre det.

he he, du har da vitterlig både diksriminert og trakassert troende i disse siste trådene som handler om Gud.

Så flaut det må være for deg, du som liksom skal fremstå som den o`store, vise, rettferdige, korrekte debattanten.

Gjest segunda
Skrevet

he he, du har da vitterlig både diksriminert og trakassert troende i disse siste trådene som handler om Gud.

Så flaut det må være for deg, du som liksom skal fremstå som den o`store, vise, rettferdige, korrekte debattanten.

Ser du ingen forskjell på å diskutere og å diskriminere?

Gjest solfryd
Skrevet

Hvor diskriminerer Sør troende?

Han gjorde det blant annet nettopp i sta, da han syntes jeg (og andre troende) var duster som trodde på Gud.

Gjest segunda
Skrevet

Han gjorde det blant annet nettopp i sta, da han syntes jeg (og andre troende) var duster som trodde på Gud.

Og du tror han er dust fordi han mener det? hehe er det diskriminering...

Skrevet

Det er ikke diskriminering.

Og for øvrig brukte jeg heller ikke ordet duster. Det var du som brukte det, akkurat som det var du som beskrev deg selv som dum i går. Jeg bare sa meg enig.

Gjest solfryd
Skrevet

Ser du ingen forskjell på å diskutere og å diskriminere?

Hvis ikke jeg gjør det, så gjør ikke Sør det heller.

Poenget mitt er at han ikke skal tro han er så mye bedre enn troende. At ateisme er bedre enn religion. For det må få lov til å være opp til hver enkelt om de vil være ateister eller religiøse.

Skrevet

Jeg foreslår du tar ordboken fatt, solfryd, slik at du bruker ordene korrekt.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis ikke jeg gjør det, så gjør ikke Sør det heller.

Poenget mitt er at han ikke skal tro han er så mye bedre enn troende. At ateisme er bedre enn religion. For det må få lov til å være opp til hver enkelt om de vil være ateister eller religiøse.

Hvor har han påstått dette?

Gjest solfryd
Skrevet

Det er ikke diskriminering.

Og for øvrig brukte jeg heller ikke ordet duster. Det var du som brukte det, akkurat som det var du som beskrev deg selv som dum i går. Jeg bare sa meg enig.

Ja, nemlig. Når ikke du har noen innsigelser er du jo enig i at religiøse er duster, selv om det var mine ord.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

ALLE kristne trakasserer ikke homofile!

Gjest solfryd
Skrevet

Hvor har han påstått dette?

For å være usaklig her, så virker det som om du bare jatter med Sør i ett og alt.

Men nå er jeg psykisk sliten. Orker ikke mer av dette.

Skrevet

Ja, nemlig. Når ikke du har noen innsigelser er du jo enig i at religiøse er duster, selv om det var mine ord.

Det er forskjell på "religiøse" og deg.

Gjest segunda
Skrevet

Mener du at religiøse er duster?

Skrevet

ALLE kristne trakasserer ikke homofile!

Nei, det har jeg heller ikke påstått. Jeg har en katolsk venninne som er meget for at homofile skal ha samme rettigheter.

Men med "kristne" i den setningen (i tilfelle det var uklart) så mente jeg selvsagt de som diskriminerer, siden innlegget var til en av dem.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

For å være usaklig her, så virker det som om du bare jatter med Sør i ett og alt.

Men nå er jeg psykisk sliten. Orker ikke mer av dette.

Jeg tror du misforstår her. Jeg og Sør har hatt heftige debatter før i tiden;-)

Jeg har ingen grunn til å jatte med han, selvom jeg hadde vært gift med han hadde jeg ikke jattet med han. Og i hvert fall ikke da;-)

Gjest solfryd
Skrevet

Det er forskjell på "religiøse" og deg.

Ja, takk Gud for at ikke alle ateister er som deg heller! Det skulle tatt seg ut! Makan! ;-)

Gjest segunda
Skrevet

Ja, takk Gud for at ikke alle ateister er som deg heller! Det skulle tatt seg ut! Makan! ;-)

Jeg begynner å lure på om dere er gifte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...