Gå til innhold

«Den som ikke tåler å se en pupp, har et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er de som har problemer, og ikke oss andre. Det vil alltid være noen som reagerer uansett hva man gjør.

Med vennlig hilsen

Du har så rett, Sør :)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

9

• jubalong70

8

• candyqueen_83

8

• willow

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er man diskret så er det egentlig helt greit, da ser man det kanskje ikke en gang. Men etter at jeg har sett såpass mange damer dra genseren så langt opp de klarer, og vise alt virker det på meg som det er normalen. Og det syns jeg er kvalmt når jeg skal spise.

Jeg er enig i at det er noen som ikke viser folkeskikk, og drar opp og viser frem det de har til alle og enhver.

Kanskje det er som en demonstrasjon?

Skrevet

Du har så rett, Sør :)

Men du trengte altså ikke sprade rundt splitter naken under kirkekaffen! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

De fleste jeg har sett har faktisk blottet seg fullstendig, og ikke sitti godt gjemt i en krok. Jeg har faktisk ikke lyst til å ha melkesprengte pupper flasha oppi trynet på meg når jeg er på kafe.

''De fleste jeg har sett ''

Det er vel nettopp ffordi du IKKE har sett dem som ammer diskrét.

candyqueen_83
Skrevet

''De fleste jeg har sett ''

Det er vel nettopp ffordi du IKKE har sett dem som ammer diskrét.

Ja, men da er det såpass mange som ikke gjør det diskret at det å flashe blir det "vanlige".

Skrevet

Men du trengte altså ikke sprade rundt splitter naken under kirkekaffen! ;-)

Med vennlig hilsen

LOL - det hadde vært litt kuult da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...