Gå til innhold

Meldekort og feriereise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke nok om det til å si mer om det egentlig. Det var en sosionom som sa det til meg. Det er visst for å forsikre seg om at man ikke er i utlandet. Men jeg vet ikke stort om IP-adresser utenom det hun fortalte meg.

Men jeg husker en dame oppi Nord-Norge som klaget over dette for nærmeste matbutikk var i Sverige og hvis hun ikke lenger kunne dra til denne måtte hun kjøre i 2 timer eller noe sånt. Jeg synes dette høres helt tåpelig ut. Vet ikke hvor strenge de er. Vil tro at man kan på Harrytur en dag :-P

''Jeg vet ikke nok om det til å si mer om det egentlig. Det var en sosionom som sa det til meg. Det er visst for å forsikre seg om at man ikke er i utlandet. Men jeg vet ikke stort om IP-adresser utenom det hun fortalte meg.

Men jeg husker en dame oppi Nord-Norge som klaget over dette for nærmeste matbutikk var i Sverige og hvis hun ikke lenger kunne dra til denne måtte hun kjøre i 2 timer eller noe sånt. Jeg synes dette høres helt tåpelig ut. Vet ikke hvor strenge de er. Vil tro at man kan på Harrytur en dag :-P

– åsheim''

OK, "åsheim".

Slapp av og ikke uttal deg om meir enn du veit, OK?!

"åsheims" uttalelser og h*ns sosionoms stemmer absolutt ikke med NAV's regler i denne konteksten..

God pinse til alle :-)

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• cathlin

12

• tusseline

2

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest åsheim
Skrevet

''Jeg vet ikke nok om det til å si mer om det egentlig. Det var en sosionom som sa det til meg. Det er visst for å forsikre seg om at man ikke er i utlandet. Men jeg vet ikke stort om IP-adresser utenom det hun fortalte meg.

– åsheim''

OK, "åsheim".

Slapp av og ikke uttal deg om meir enn du veit, OK?!

"åsheims" uttalelser og h*ns sosionoms stemmer absolutt ikke med NAV's regler i denne konteksten..

God pinse til alle :-)

Jeg uttaler meg ikke om noe mer enn det jeg vet! Det er jo nettopp det jeg skriver. At jeg ikke vet nok, men at jeg har fått vite dette av en sosionom. Derfor skriver jeg at jeg har hørt dette og at jeg ikke kan vite med sikkerhet om dette stemmer.

Dette med denne dama i Nord-Norge var i media for noen måneder siden. Jeg sier også at jeg ikke vet om dette stemmer og at jeg synes det høres tåpelig ut. Jeg skriver bare det jeg har lest om henne. Don´t shoot the messenger ;-)

Det hadde vært noe annet om jeg hadde sagt at jeg visste dette med 100% sikkerhet. Det hadde blitt feil.

Skrevet

Jeg uttaler meg ikke om noe mer enn det jeg vet! Det er jo nettopp det jeg skriver. At jeg ikke vet nok, men at jeg har fått vite dette av en sosionom. Derfor skriver jeg at jeg har hørt dette og at jeg ikke kan vite med sikkerhet om dette stemmer.

Dette med denne dama i Nord-Norge var i media for noen måneder siden. Jeg sier også at jeg ikke vet om dette stemmer og at jeg synes det høres tåpelig ut. Jeg skriver bare det jeg har lest om henne. Don´t shoot the messenger ;-)

Det hadde vært noe annet om jeg hadde sagt at jeg visste dette med 100% sikkerhet. Det hadde blitt feil.

Den er grei, "åsheim"! I don't shoot the messenger - god natt :-)

Gjest åsheim
Skrevet

Den er grei, "åsheim"! I don't shoot the messenger - god natt :-)

God natt! :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det var en sosionom som sa det til meg. Hun syntes det var ganske tåpelig at det skal bli vanskeligere å reise til utlandet når man er trygdet.

Jeg vet ikke nok om dette. Vet bare at hun sa at de kan lese IP-adressen...

Det var endel fokus på at det kom til å bli vanskelig å reise til utlandet, men jeg tror den var litt ubegrunnet i starten. For vi må bare gi beskjed, og så lenge det ikke går utover faste plikter, så er det lov å dra på ferie.

Nå er det svar i denne tråden som forklarer dette med utlandet. :o)

Når alt blir omlagt blir det mye prat, og mye synsing, det er helt naturlig. Da er Dol god og ha, siden det var en NAV-ansatt her som kunne svare :o)

Gjest åsheim
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1274249066' post='4361842]

Det var endel fokus på at det kom til å bli vanskelig å reise til utlandet, men jeg tror den var litt ubegrunnet i starten. For vi må bare gi beskjed, og så lenge det ikke går utover faste plikter, så er det lov å dra på ferie.

Nå er det svar i denne tråden som forklarer dette med utlandet. :o)

Når alt blir omlagt blir det mye prat, og mye synsing, det er helt naturlig. Da er Dol god og ha, siden det var en NAV-ansatt her som kunne svare :o)

Jepp! Vi får håpe at det blir en god ordning selv om mange er skeptiske.

Annonse

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jepp! Vi får håpe at det blir en god ordning selv om mange er skeptiske.

Ja, vi får det :o) jeg velger i allefall å være positiv, så får jeg heller ta evnt problem om de skulle oppstå, men satser på at det ikke skjer for noen av oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...