Gå til innhold

Hvor lenge er ei marspiankake holdbar?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke ha sur krem
Skrevet

Skal bestille ei marspinakake.

Den må hentes fredag, og jeg skal ha selskapet lørdag.

Lurer på om kaken muligens da vil være laget på torsdag (?).

Hmmmm....hvor lenge holder ei marsipankake seg fin og god da.......bør jeg heller bestille fra et sted som leverer lørdag?

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

Den holder seg helt fint noen dager. Jeg syns faktisk de er best når de er laget noen dager i forveien.

Skrevet

Vil tro at kaken blir laget fredag morgen. (det kan du jo spørre om) Isåfall vil den nok være bedre på lørdag. :)

brilleslangen
Skrevet

Vel.. jeg vet ikke hvor lenge ei slik kake holder seg, det avhenger jo av holdbarhetsdato på ingredienser, først og fremst fløten... Men jeg har aldri hørt om at kaker kjøpt en dag ikke er spiselig den neste... så det tror jeg faktisk ikke du trenger bekymre deg om... :-)

Onsdag1365380628
Skrevet

Den blir laget natt til fredag. Oppbevart kjølig er den nesten bedre etter to dager. Og garantert ikke sur.

Annonse

Skrevet

Marsipankake kan spises dagen etter at den er laget. Men jeg hadde prøvd å finne noen som leverte på lørdag. Da er de best.

Kaker som leveres på fredag, blir bakt på fredag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...