Gå til innhold

Servere Tiramisu

Gjest Problemer med alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne med italienske aner lager den uten alkohol uansett om det er bare voksne eller både voksne og barnn som skal spise den.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ville ikke være redd for å kjøre selvom jeg spiste litt av dette. Det er ingen store mengder alkohol og så damper alkoholen opp mens det står i kjøleskapet.

Mine barn hadde fått lov til å smake på slikt før i tiden, men jeg ville kanskje ha vært betenkt med å servere slikt til alkoholikere som ikke tåler minste antydning til alkohol.

Gjest prust
Skrevet

Jeg har laget hjemmelaget is i dag, med litt Baileys i. Den skal både barn og voksne smake, jeg regner ikke med at det er særlig alkohol i den i morgen. Noe fordamper sikkert, og dessuten er det såpass lite at det ikke har noen negativ virkning, mener jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Alkoholmengden er ubetydelig. Det er ikke noe problem å kjøre etter å ha spist tiramisu, ei heller å la barna smake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...