Gå til innhold

Hvem er du?

Gjest glemte visst nicket

Anbefalte innlegg

Gjest glemte visst nicket
Skrevet

Hvem er dol'erene, liksom? Leste nettopp at det er flere i nav her, har tidligere lest om mange andre yrker og personligheter, selvsagt. Jeg var lenge hellig overbevist om at jeg var den eneste fra mitt hjemsted her inne. Helt til jeg faktisk kjente igjen en. Og det gjorde meg plutselig redd for å bli gjenkjent. Hvor mange brukere er det her, skal tro? Hvorfor står det ingen plass hvor mange og hvem som er pålogget osv? Det gjør det på andre forum.

Har noen av dere kjent igjen kjente? Eller har dere blitt gjenkjent selv - og har fått vite om det? Er dere "åpne" om dol-"legningen" deres? ;) Selv har jeg ikke fortalt noen i RL at jeg er her.

Skrevet

''Hvem er dol'erene, liksom? Leste nettopp at det er flere i nav her, har tidligere lest om mange andre yrker og personligheter, selvsagt. Jeg var lenge hellig overbevist om at jeg var den eneste fra mitt hjemsted her inne. Helt til jeg faktisk kjente igjen en. Og det gjorde meg plutselig redd for å bli gjenkjent. Hvor mange brukere er det her, skal tro? Hvorfor står det ingen plass hvor mange og hvem som er pålogget osv? Det gjør det på andre forum.

Har noen av dere kjent igjen kjente? Eller har dere blitt gjenkjent selv - og har fått vite om det? Er dere "åpne" om dol-"legningen" deres? ;) Selv har jeg ikke fortalt noen i RL at jeg er her.''

Aner ikke hvor mange som er aktive brukere her, men pga aktiviteten antar jeg at det er mange, og at vi representerer et vidt spekter av yrker, erfaringer og livssituasjoner.

Nå er ikke jeg en del av andre nettsamfunn, men syns dette er noe av det som gjør DOL så spennende :-)

Til tross for dette er DOL min hemmelighet, ja...

Skrevet

Har ikke lyst til å si hvem jeg er, men kan si at jeg er veldig pen.

Skrevet

Jeg tror ikke noen vet at jeg er her inne, mannen vet jo om DOL , men svært perifert...

Jeg er dame med høyere utdannelse, har skiftet nick flere ganger siden jeg begynte å "være" her inne for mer enn ni år siden, så jeg tror ikke jeg blir så lett gjenkjent... Prøver å ikke poste for mye gjenkjennelig, og skifter til anonymt nick ved behov, er kanskje litt "feig"... ;-)

Det er nok ikke fullt så mange som antall forskjellige nick som florerer her, jeg tror nok det er fler som bytter litt på nick for ikke å bli gjenkjent, bortsett fra de tøffeste gamle traverne da ;-)

Gjest passer selv på å være anonym....
Skrevet

Jeg har høyskole utdannelse. Mor til flere barn, har vært her i 10 år nå. Ikke mange som vet om at jeg er her. Jeg har kjent igjen flere personer her inne som har forsøkt å være anonym. Faktisk den seneste i kveld....tror jeg....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har vel ikke blitt gjenkjent av noen som ikke vet at jeg er på dol. Men på den annen side har jeg blitt kjent med mange via dol, så det er mange (forhenværende) dolere som vet hvem jeg er. Det går kanskje ut på det samme?

Bare synd at flertallet ikke lenger er på dol, men jeg har kontakt med dem via andre kanaler.

Skrevet

Samboeren min har sett meg poste er, men for han er dette forumet helt uinteressant. Jeg har sagt til ei venninne et par ganger at jeg har "lest noe på et helseforum."

Ellers er jeg i trettiårene og bor nordpå. Det er heller lite sannsynlig at jeg skal kjenne igjen noen her, med unntak av ett medlem som jeg har møtt gjennom jobben.

Skrevet

Jeg har blitt gjenkjent og har også gjenkjent noen.

Ellers nærmer jeg meg 40, er sykepleierstudent og gift 3-barns mor :)

Skrevet

Jeg har ikke blitt gjenkjent faktisk, men dattera mi som ikke er her inne har. Men jeg har møtt endel av dolerne så jeg vet hvem endel av de gamle traverne er.

Gjest togli
Skrevet

Jeg vet om minst en person her inne som vet hvem jeg er i RL uten at jeg vet noe om vedkommende ;)

Ellers "kjenner" jeg noen her fra et annet forum, men har ikke møtt dem i RL.

Jeg ble 40 i år, er allmennlærer med tilleggsutdanning i norsk tegnspråk og har tre barn :)

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg har nok sikkert lagt igjen så pass tydelige spor at enkelte ville være i stand til å kjenne meg igjen. Om noen har gjort det, så vet jeg det ikke. Imidlertid vet noen i et helt annet og veldig lite forum at jeg er her inne med et nerdenick.

Jeg er for øverig 29 år, uføretrygdet av forskjellige grunner. Svært musikkinteressert. Gått mesteparten av musikklinja på VGS, men jeg fikk aldri fullført helt. Etter det jobbet jeg litt i helsesektoren, begynte på hjelpepleien og har gått halve utdannelsen. Måtte avslutte pga (p)sykdom igjen. Etter det har det viktigste for meg vært å ha en meningsfull hverdag. Jeg har noen steder jeg går til og treffer folk, jeg spiller gitar og tangenter. Leser. Jo Nesbø og medisinske artikler om hverandre ;). Liker meg ellers ute i naturen, gjerne med fiskestanga på slep :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...