Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir nok ikke så mye ned på tirsdag ;-) Litt god pai og is i går, vin i går og i dag, 17.mai i morgen med ostekake.... nam nam!! Men akk så mange kalorier - huff huff:-)

Det rare er at i hele vinter har jeg spist (alt for) masse sjokolade. Masse! Kunne momse en halv stor plate med kvikklunsj/melkesjokolade uten problemer... Og hadde vi noe i huset ble det spist opp, ikke sjans å la noe bli liggende.

Men nå har jeg syklet til jobb, jogget og gått omtrent hver eneste dag i flere uker, og nå har jeg ikke lyst på sjokolade. Satt her i kveld og kjente etter: har virkelig ikke noen problemer med å la være å spise sjokolade, og vi har masse i huset som ikke er spist opp! Egentlig hadde jeg litt lyst til å ha lyst på sjokolade tli rødvinsglasset, men det var ikke så fristende likevel. Klarte å få ned en liten bit mørk sjokolade da ;-b

Hvordan har det seg tro? Er det treningen og litt sunnere mat som gjør at trangen forsvinner? For det er virkelig ikke sånn at jeg avholder meg med en viljesanstrengelse fra å spise sjokoladen, jeg har bare ikke lyst på. Var ikke noe problem å si nei tusen takk til både kjeks og boller på jobben i uka som gikk heller.

Håper det varer, det pleier å bli litt mer fristende rundt mensen-tid, men uansett er det deilig å ikke ha den trangen hele tiden :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347262-hmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...