Gå til innhold

Å skifte på babyen på kafe

Anbefalte innlegg

Gjest tenk deg om
Skrevet

Jeg blir så irritert over mødre som ikke skjønner hvor uapetittelig det er å skifte på babyer når man er på kafe. Noen prøver liksom å skjule det bak en stol eller på gulvet, men ærlig talt:

Det finns ALLTID en do i nærheten der du kan skifte på babyen. Jeg har i det siste sett dette tre ganger i løpe av få uker, og alle gangen var det stor handikap-do med stellebord bare kort unna.

Jeg er selv småbarnsmamma, men det kunne aldri falle meg inn å ødelegge andres apetitt ved å skifte bleier på ungen min foran folk som spiser.

Ærlig talt!

Gjest for det så tenk
Skrevet

Var på en kafe der de ikke hadde stellebord på do og heller ikke plass til å stelle barnet på do. Måtte stelle ungen i vogna, la under noen gratisaviser og fikk dette gjort utenfor doen slik at ingen spisende så eller luktet det. Det er ikke stellebord alle steder, selv om det er det en del steder. Ellers enig med deg, slikt bør en gjøre lengst mulig unna folk som spiser. I verste fall kan jo babyen sprelle og det kan skvette en liten prutt oppi suppa til noen.

Gjest prust
Skrevet

Jeg kan ikke huske om jeg stelte babyene på kafé, det tror jeg ikke jeg gjorde - men jeg husker jeg skiftet bæsjebleie på stranda en gang, mens jeg satt sammen med to venninner. Jeg snudde meg ikke bort, og har tenkt på det mange ganger, at jeg tok veldig lite hensyn til dem.

Er enig med deg, at dersom det er et toalett som er stort nok, så bør man bytte bleie der.

Et kjapt diskret bleieskift oppi vogna hvis det bare er tissebleie, er imidlertid helt i orden, synes jeg. Det merker en jo knapt.

Skrevet

Enig med deg i det!

Gikk selv alltid på toalettet med barnet da jeg hadde bleiebarn.

Om det ikke er stellebord, klarer man det alltids på et vis i vognen eller på gulvet i handicaptoalettet.

Skrevet

Er det virkelig noen som gjør det??

Jeg er ikke så ofte på kafe, så det kan jo hende at jeg ikke har fått med meg at folk gjør sånt..

Det kunne ikke falle meg inn å skifte bleie i full offentlighet - ihvertfall ikke på et sted hvor folk oppholder seg for å spise og hygge seg...

Onsdag1365380628
Skrevet

Helt enig med deg. Heldigvis har jeg sjelden sett folk skifte bleier på cafe, men det har forekommet.

Skrevet

Man skifter ikke bleie der andre spiser!

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg er selv småbarnsmamma, men det kunne aldri falle meg inn å ødelegge andres apetitt ved å skifte bleier på ungen min foran folk som spiser.

''

Heldigvis er de alle fleste enige i det!

Opplevde en gang at hun ved siden av meg på flyet skiftet bæsjebleie i flysetet ved siden av seg, som var ledig. DET syntes jeg var ekkelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...