Gå til innhold

Hva er det med min mamma ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Familievernkontor er kanskje litt dramatisk ift mor - datter - situasjon, men en mulighet.

''

Uenig! Familivernkontorene er absolutt rett instans for å få hjelp, det er ikke kun i forb. med skilsmisser at de stiller opp. Fastlåste mønstre innad i familien som helst skal brytes opp for å komme seg videre er mer enn nok grunn til å kontakte et familievernkontor :)

Fantastisk, takk for svar! Det var det jeg trodde, men godt å få det bekrefta :-)

Mulig jeg tar feil, men har inntrykk av at de fleste tror familievernkontoret kun bistår ved samlivsproblemer og -brudd. Skal bringe det videre til de som evt er i målgruppa.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

10

• Angustia

5

• hidi, the scorpion

2

• EnolaGay

2

Skrevet

Tviler ikke.

Betyr dette at du ikke elsker meg lengre? Jeg synes jeg får sånne mixed signals fra deg?

Gjest togli
Skrevet

Betyr dette at du ikke elsker meg lengre? Jeg synes jeg får sånne mixed signals fra deg?

Tulling ;)))

hidi, the scorpion
Skrevet

What!!!!

Trodde du elsket bare meg!

Skrevet

What!!!!

Jeg er sikker på at du har for høyt skonummer ;o)

Skrevet

What!!!!

Skorpioner og skytter går ikke bra sammen. Eller så tror jeg Dorthe er inne på noe. togli også, for den slags skyld.

Skrevet

Tulling ;)))

:)

Dette var min tredje smiley på 10 dolår, bare så du vet det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Skorpioner og skytter går ikke bra sammen. Eller så tror jeg Dorthe er inne på noe. togli også, for den slags skyld.

''Skorpioner og skytter går ikke bra sammen.''

Joda, om man bare legger godviljen til;)))

Gjest togli
Skrevet

:)

Dette var min tredje smiley på 10 dolår, bare så du vet det.

Du kommer deg ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...