Gå til innhold

Er ikke det webmaster på dol nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Det er alltid en webmaster på DOL :-)

Gjest jadajadadu
Skrevet

og en psykiater.....

Gjest segunda
Skrevet

Det ser ikke ut slik for meg. Det har vært slik i åresvis at en gjeng har harselert meg og så er det noen som henger seg på uten å vite hva de plaprer om. Jeg begynner å lure på hvor webmaster hører til der.

Webmaster har ikke gjort jobben sin det siste døgnet.

Skrevet

Det ser ikke ut slik for meg. Det har vært slik i åresvis at en gjeng har harselert meg og så er det noen som henger seg på uten å vite hva de plaprer om. Jeg begynner å lure på hvor webmaster hører til der.

Webmaster har ikke gjort jobben sin det siste døgnet.

Og du har begynt å utvikle deg til et realt gnagsår. Vi har hørt det før, det holder nå.

Gjest segunda
Skrevet

Og du har begynt å utvikle deg til et realt gnagsår. Vi har hørt det før, det holder nå.

Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer.

''Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer.''

Kanskje du bør følge ditt eget råd.....

Gjest Ikke no`nick akkurat nå
Skrevet

Nå har jeg ikke akkurat fulgt med så mye det siste døgnet. Men har jo lagt merke til at du starter mange tråder med endel nokså kontoversielle meninger om både det ene og andre. Og vitsen med å starte en tråd er vel å få masse svar, også de man ikke liker. At noen i "kampens hete" går over til personangrep får man legge i kurven for "engasjerte debbatanter". Og deretter glemme dem. Og du slenger vel litte grann med leppa selv innimellom, så vidt jeg kan huske å ha sett?

Gjest segunda
Skrevet

Nå har jeg ikke akkurat fulgt med så mye det siste døgnet. Men har jo lagt merke til at du starter mange tråder med endel nokså kontoversielle meninger om både det ene og andre. Og vitsen med å starte en tråd er vel å få masse svar, også de man ikke liker. At noen i "kampens hete" går over til personangrep får man legge i kurven for "engasjerte debbatanter". Og deretter glemme dem. Og du slenger vel litte grann med leppa selv innimellom, så vidt jeg kan huske å ha sett?

Dette kan du ha rett i, men det handler om noe annet i dette tilfellet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...