Gjest Moderator Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det er alltid en webmaster på DOL :-) 0 Siter
Gjest jadajadadu Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det er alltid en webmaster på DOL :-) og en psykiater..... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det er alltid en webmaster på DOL :-) Det ser ikke ut slik for meg. Det har vært slik i åresvis at en gjeng har harselert meg og så er det noen som henger seg på uten å vite hva de plaprer om. Jeg begynner å lure på hvor webmaster hører til der. Webmaster har ikke gjort jobben sin det siste døgnet. 0 Siter
nick Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det ser ikke ut slik for meg. Det har vært slik i åresvis at en gjeng har harselert meg og så er det noen som henger seg på uten å vite hva de plaprer om. Jeg begynner å lure på hvor webmaster hører til der. Webmaster har ikke gjort jobben sin det siste døgnet. Og du har begynt å utvikle deg til et realt gnagsår. Vi har hørt det før, det holder nå. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Og du har begynt å utvikle deg til et realt gnagsår. Vi har hørt det før, det holder nå. Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer. ''Lukk øynene og ørene. Så trenger du ikk se eller høre mer.'' Kanskje du bør følge ditt eget råd..... 0 Siter
Gjest Ikke no`nick akkurat nå Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Nå har jeg ikke akkurat fulgt med så mye det siste døgnet. Men har jo lagt merke til at du starter mange tråder med endel nokså kontoversielle meninger om både det ene og andre. Og vitsen med å starte en tråd er vel å få masse svar, også de man ikke liker. At noen i "kampens hete" går over til personangrep får man legge i kurven for "engasjerte debbatanter". Og deretter glemme dem. Og du slenger vel litte grann med leppa selv innimellom, så vidt jeg kan huske å ha sett? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Nå har jeg ikke akkurat fulgt med så mye det siste døgnet. Men har jo lagt merke til at du starter mange tråder med endel nokså kontoversielle meninger om både det ene og andre. Og vitsen med å starte en tråd er vel å få masse svar, også de man ikke liker. At noen i "kampens hete" går over til personangrep får man legge i kurven for "engasjerte debbatanter". Og deretter glemme dem. Og du slenger vel litte grann med leppa selv innimellom, så vidt jeg kan huske å ha sett? Dette kan du ha rett i, men det handler om noe annet i dette tilfellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.