Gå til innhold

forholde seg til kjendiser i hverdagen

Anbefalte innlegg

Gjest slslsls
Skrevet

Er det andre som forholder seg til kjediser i hverdagen lurer jeg på, og forholder dere dere på samme måte til dem som andre, eller blir det litt anstrengt .

Klarer dere å slappe av å småprate med dem på lik linje med andre ukjendiser

Eller er det bare meg som blir litt satt ut

Gjest Elextra
Skrevet

Om man kjenner personen litt tenker man vel ikke særlig over at vedkommende er kjendis. Er det første gang man hilser på vedkommende er det vel naturlig at man tenker mer på det.

Usikker på om jeg helt får fatt i problemstillingen din...

Gjest annlovinda
Skrevet

Mitt barn har et 'kjendisbarn' i klassen sin. Første gang jeg hilste på vedkommende 'kjendis' syntes jeg det var litt rart å snakke med vedkommende. Men nå snakker jeg med og hilser på vedkommende som en hvilken som helst annen foreldre. Og det er jo det vedkommende er også, iallefall i den settignen jeg møter vedkommende

Gjest trist jente
Skrevet

Vel, forholde og forholde meg til kjendiser i hverdagen.. Jeg har ingen kjendisvenner, men siden jeg bor i en storby er det ikke til å unngå å treffe på noen rett som det er.

Jeg er veldig bevisst på å ikke stirre. Og hvis jeg ser en kjendis de jeg er sammen med ikke ser så sier jeg nok etterpå "så dere at ## satt her nå nettopp?" Sier det aldri mens de er der for å unngå at man snur seg og hvisker og hele pakka.

Det har flere ganger hendt at jeg har vært på café eller kaffebar hvor det har vært en kjent person. Hvis vi mangler en stol feks og det er en ledig ved siden av den kjente personen har jeg ingen problemer med å gå bort å si "Unnskyld er denne stolen ledig?". Synes det blir så dumt og ubekvemt dersom det sitter en kjent person på en cafè osm er rimelig full men rundt personen så er det et hav av ledige stoler og bord.

Skrevet

Kommer jo litt an på hva man mener med "kjendis"

Snakker vi om medlemmer av kongefamilien, Hollywood. stjerner, eller en deltager fra Paradise hotel?

Det er jo en viss forskjell....

Hvis man har kjent vedkommende FØR de ble kjendiser, så spiller vel sånt liten rolle. Da er jo personen den samme som h*n alltid har vært.

Så spørs det jo om det dreier seg om samme "kjendis" man treffer ofte, eller om man f.eks har en jobb eller vanker et sted hvor man stadig møter nye kjendiser..

Skrevet

Synes det i grunnen gikk greit den korte perioden jeg gjorde jeg. Jeg var litt "star-struck" i begynnelsen, men mest på grunn av hvem han kjente, ikke hvem han selv var. (Jeg er en stor fan av hans beste venn.)

Bortsett fra det ble jeg så lei av name-droppingen og arrogansen hans at jeg kuttet kontakten, men det er en annen historie.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg er bevisst tilbakeholden i starten av slike bekjent- eller vennskap, for jeg ønsker definitivt ikke å oppfattes som en som er interessert i å være en del av fanskaren rundt denne personen. Etterhvert som man blir kjent med personen er h*n ikke lenger kjendis, men en venn/ bekjent.

Skrevet

''Klarer dere å slappe av å småprate med dem på lik linje med andre ukjendiser''

Ja.

Gjest verinoca
Skrevet

Littegrann, både på jobb og privat (har en B-kjendis til nabo).

Blir nok bittelitt star struck noen sekunder, men det går fort over. Jeg fokuserer på å oppføre meg akkurat som jeg pleier, og kan heller ikke tenke meg at det er så moro for dem å alltid bli sentrum for oppmerksomheten. (Eller, noen vil vel helst foretrekke det, kanskje.. ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Vi omgir oss ikke så innmari mye med kjendiser, men har ett "stort" kjendispar som nære venner. Har absolutt ikke problemer med å forholde oss til dem, og heller ikke til deres kjendisvenner når vi treffer dem på fest.

Derimot er jeg ikke bedre enn at jeg setter pris på litt sladder fra "miljøet" innimellom, spesielt fordi våre venner er så gode til å karikere og til å ta saker "på kornet" - pleier å bli ustyrtelig festlig!

Når jeg treffer kjendiser "på gata", kan jeg bli litt starstruck. Spesielt hvis v i av en eller annen grunn kommer i snakk. Det blir da helt latterlig å late som om man ikke vet hvem de er, for både jeg og de vet jo at jeg vet. Blir gjerne litt perpleks i starten i sånne situasjoner, som heldigvis ikke oppstår ofte.

Skrevet

Jeg blir definitivt litt "star struck", men prøver å oppføre meg normalt. Håper jeg klarer det på utsiden i alle fall.

Irriterer meg litt over at jeg reagerer slik. De er jo bare helt normale mennesker :)

Gjest driter da på dass de også
Skrevet

som barn å ungdom var det stas, som voksen gidder ikke jeg snu meg etter de engang

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg møtte krompen da jeg var ute og jogget, og følte jeg måtte hilse og sa mornings, han hilste tilbake og sa mornings (tror jeg - jeg hadde Slayer på full guffe på øra og hørte ikke så godt), og sånn var det.

Jeg har hatt et par kjendiser i nær omgangskrets, og de har alltid vært som de alltid var. Jeg kjente dem lenge før de ble kjendiser, og den eneste forskjellen må vel være at man kan mobbe dem litt når de gjør seg bort i avisa eller på tv. Det kan man ikke gjøre med vanlige folk, så det er en av fordelene med kjendiser kontra oss ikke-kjendiser.

Hvis du oppfører deg annerledes mot kjendisvenner enn mot vanlige venner, tror jeg det er du som har problemet, ikke kjendisen.

(Med mindre du kjenner sånne realityamøber, naturligvis, rundt dem hadde nok jeg også fått kvalmefornemmelser).

Skrevet

Jeg møtte krompen da jeg var ute og jogget, og følte jeg måtte hilse og sa mornings, han hilste tilbake og sa mornings (tror jeg - jeg hadde Slayer på full guffe på øra og hørte ikke så godt), og sånn var det.

Jeg har hatt et par kjendiser i nær omgangskrets, og de har alltid vært som de alltid var. Jeg kjente dem lenge før de ble kjendiser, og den eneste forskjellen må vel være at man kan mobbe dem litt når de gjør seg bort i avisa eller på tv. Det kan man ikke gjøre med vanlige folk, så det er en av fordelene med kjendiser kontra oss ikke-kjendiser.

Hvis du oppfører deg annerledes mot kjendisvenner enn mot vanlige venner, tror jeg det er du som har problemet, ikke kjendisen.

(Med mindre du kjenner sånne realityamøber, naturligvis, rundt dem hadde nok jeg også fått kvalmefornemmelser).

''Jeg møtte krompen da jeg var ute og jogget, og følte jeg måtte hilse og sa mornings, han hilste tilbake og sa mornings (tror jeg - jeg hadde Slayer på full guffe på øra og hørte ikke så godt), og sånn var det. ''

Kult! Han vil jeg også møte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg møtte krompen da jeg var ute og jogget, og følte jeg måtte hilse og sa mornings, han hilste tilbake og sa mornings (tror jeg - jeg hadde Slayer på full guffe på øra og hørte ikke så godt), og sånn var det. ''

Jeg spilte fotball mot ham da jeg var liten. Vet ikke hvorfor, for han er et par år eldre enn meg, men jeg husker godt at vi spilte mot laget hans.

Han bort rett borti høgget her, og er på joggeruta mi.

Gjest husker ikke nicke
Skrevet

Jeg spilte fotball mot ham da jeg var liten. Vet ikke hvorfor, for han er et par år eldre enn meg, men jeg husker godt at vi spilte mot laget hans.

Han bort rett borti høgget her, og er på joggeruta mi.

hvem ialledager er denne klompen da!!???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker også han. :-) Han ser bra ut, og har stil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvem ialledager er denne klompen da!!???

Han er høy og mørk og liker nok ikke å bli kaldt klompen.

Er ikke krompen et vanlig ord for kronprinsen? Han har vi i så fall bare en av, men du finner bilde av han hvis bruker google.

Gjest husker ikke nicket
Skrevet

Han er høy og mørk og liker nok ikke å bli kaldt klompen.

Er ikke krompen et vanlig ord for kronprinsen? Han har vi i så fall bare en av, men du finner bilde av han hvis bruker google.

han er en tørrpinne

Skrevet

Det bor mange kjendiser rundt her jeg bor, jeg tror de fleste av oss lar de være i fred og snakker med dem som man snakker med alle andre.

En kveld dumpet jeg innom bokbadet på tv og så var det naboen som var gjest. Så oppdatert er jeg over naboenes jobb og virke ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...