cathlin Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Liker også han. :-) Han ser bra ut, og har stil. Jepp:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg spilte fotball mot ham da jeg var liten. Vet ikke hvorfor, for han er et par år eldre enn meg, men jeg husker godt at vi spilte mot laget hans. Han bort rett borti høgget her, og er på joggeruta mi. Hvor er joggeruta di? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvor er joggeruta di? ;-) Det varierer litt, men når jeg føler meg skikkelig pigg og vil jogge langt (har ikke kommet så langt ennå i år - nettopp tatt min første joggetur), går den opp forbi kirka, til venstre før sykehjemmet, opp forbi Skaugum, og hele runden tilbake til Asker. Jeg drømmer om å svinge av å ta turen rundt Semsvannet i tillegg, men såpass form har jeg ennå tilgode å være i. 0 Siter
mirami Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har ikke kjent noen kjendiser personlig, bare sett dem på gata. Men da har det hent at jeg har hilst, bare fordi je føler at jeg kjenner dem siden jeg føler vet så mye om dem.Men de har naturligvis aldri sett meg før. Kjendiser er vel som vanlige mennesker vil jeg tro, og det man får inntrykk av på tv og i aviser er vel ikke å sånn de "egentlig" er. kanskje? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg forholder meg til kjendiser i hverdagen på mange måter. Både i jobbsammenheng og privat. Det er stor forskjell på sammenhengen og jeg kan i noen sammenhenger blir satt ut. Det er naturlig. Når det er privat og jeg kjenner personen er det noe helt annet. Jeg er mer anspent i begynnelsen når jeg møter kjendiser, men prøver å la være og vise det. Etterhvert blir det andre ting som jeg legger merke til og jeg slapper helt av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvor er joggeruta di? ;-) Er du ute etter krompen eller ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Er du ute etter krompen eller ;o) Skal det være, så skal det være:-) ------ Ahr, jeg våkner så tidlig om morgenen for tiden uten å ha fått all skjønnhetssøvnen min. Kan det være fordi det er så lyst? Kanskje jeg må få sånn maske fremfor øynene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Skal det være, så skal det være:-) ------ Ahr, jeg våkner så tidlig om morgenen for tiden uten å ha fått all skjønnhetssøvnen min. Kan det være fordi det er så lyst? Kanskje jeg må få sånn maske fremfor øynene. Jeg våknet klokka fem i går og det gikk 24 timer før jeg sovnet igjen. Noe er gærnt, jeg våkner aldri så tidlig. Jeg har helt lystette gardiner, kjøpt på Kid, de kan anbefales 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Jeg våknet klokka fem i går og det gikk 24 timer før jeg sovnet igjen. Noe er gærnt, jeg våkner aldri så tidlig. Jeg har helt lystette gardiner, kjøpt på Kid, de kan anbefales Det er været gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.......skaffet meg sovemaske..........snorkZzzzzzZZzzzzzzzzzzzzzz....god natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.