Gå til innhold

forholde seg til kjendiser i hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker også han. :-) Han ser bra ut, og har stil.

Jepp:-)

Skrevet

Jeg spilte fotball mot ham da jeg var liten. Vet ikke hvorfor, for han er et par år eldre enn meg, men jeg husker godt at vi spilte mot laget hans.

Han bort rett borti høgget her, og er på joggeruta mi.

Hvor er joggeruta di? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det varierer litt, men når jeg føler meg skikkelig pigg og vil jogge langt (har ikke kommet så langt ennå i år - nettopp tatt min første joggetur), går den opp forbi kirka, til venstre før sykehjemmet, opp forbi Skaugum, og hele runden tilbake til Asker. Jeg drømmer om å svinge av å ta turen rundt Semsvannet i tillegg, men såpass form har jeg ennå tilgode å være i. ;)

Skrevet

Jeg har ikke kjent noen kjendiser personlig, bare sett dem på gata. Men da har det hent at jeg har hilst, bare fordi je føler at jeg kjenner dem siden jeg føler vet så mye om dem.Men de har naturligvis aldri sett meg før. Kjendiser er vel som vanlige mennesker vil jeg tro, og det man får inntrykk av på tv og i aviser er vel ikke å sånn de "egentlig" er. kanskje?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg forholder meg til kjendiser i hverdagen på mange måter. Både i jobbsammenheng og privat. Det er stor forskjell på sammenhengen og jeg kan i noen sammenhenger blir satt ut. Det er naturlig. Når det er privat og jeg kjenner personen er det noe helt annet. Jeg er mer anspent i begynnelsen når jeg møter kjendiser, men prøver å la være og vise det. Etterhvert blir det andre ting som jeg legger merke til og jeg slapper helt av.

Skrevet

Er du ute etter krompen eller ;o)

Skrevet

Er du ute etter krompen eller ;o)

Skal det være, så skal det være:-)

------

Ahr, jeg våkner så tidlig om morgenen for tiden uten å ha fått all skjønnhetssøvnen min. Kan det være fordi det er så lyst? Kanskje jeg må få sånn maske fremfor øynene.

Skrevet

Skal det være, så skal det være:-)

------

Ahr, jeg våkner så tidlig om morgenen for tiden uten å ha fått all skjønnhetssøvnen min. Kan det være fordi det er så lyst? Kanskje jeg må få sånn maske fremfor øynene.

Jeg våknet klokka fem i går og det gikk 24 timer før jeg sovnet igjen. Noe er gærnt, jeg våkner aldri så tidlig.

Jeg har helt lystette gardiner, kjøpt på Kid, de kan anbefales

Skrevet

Jeg våknet klokka fem i går og det gikk 24 timer før jeg sovnet igjen. Noe er gærnt, jeg våkner aldri så tidlig.

Jeg har helt lystette gardiner, kjøpt på Kid, de kan anbefales

Det er været gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.......skaffet meg sovemaske..........snorkZzzzzzZZzzzzzzzzzzzzzz....god natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...