Gjest segunda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Takk for info segunda Nå har det seg slik at vi har hus ved siden av gården jeg har odel på. Mannen min ønsker ikke å bo her, noe jeg godt kan forstå. Salg av huset ønsker ingen av oss siden barna er nært knytta til huset og det vil være viktig at ikke alt blir snudd på hodet for dem... Er spent på taksten på huset (vi begge håper på lavest mulig takst ;-)) slik at jeg kan beholde det og kjøpe ham ut... *klem* Jeg er ikke sikker, men tror ikke dere trenger å forholde dere til taksten om dere ønsker annet begge to. Alt dette får dere nok opplysninger om på familiekontoret. Lykke til videre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Du kan få en klem her også togli. Takk Dorthe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Da vil jeg si som Dr. Phil sier: Er du helt følelsesmessig ferdig med mannen din? Kan du gå ut av forholdet og ikke ha noen form for bitterhet? Vil du takle at han finner seg en ny kjæreste? Hvis du kan svare ja på dette, er du klar til å skille deg. Lykke til! Ja, ja og ja Faktisk har det en stund vært slik at jeg nesten ønska at han hadde vært utro mot meg, for da hadde jeg hatt god grunn til å gå Han er derimot ikke utrotypen, så det var for mye å håpe på Nå ønsker jeg ham alt godt og jeg vil være glad den dagen han treffer en ny å bli glad i - og det mener jeg av hele mitt hjerte 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er ikke sikker, men tror ikke dere trenger å forholde dere til taksten om dere ønsker annet begge to. Alt dette får dere nok opplysninger om på familiekontoret. Lykke til videre. Regner med vi kan gå utenom det, ja... Så vi får de hvordan det blir... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Neeei! *vantro* Dette var trist, Togli. *masse trøsteklemmer* 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det var leit å høre. Sender en stor *klem* på veien framover 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Takk skal du ha Sør Og vi må til tvungen megling... men egentlig veldig greit å ha en nøytral tredjepart med seg selv om vi er gode venner og vil ta vare på vennskapet mellom oss Den meglingen var bare en formalitet for oss. Hos oss var det også et veldig udramatisk brudd egentlig og vi var enige om det aller meste da vi kom til megling - så det var bare for å få den meglingsattesten man må legge ved separasjonspapirene. Vi hadde bare en meglingstime, om det er flere som er obligatorisk nå vet jeg ikke. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Kjære deg. Det lå ikke i kortene:( Du har sikkert fått svar på alt! Hvis ikke, så bare spør. Klem 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Uff, nå ble jeg så trist. Tenkte mens jeg ventet på at siden skulle lastes, at jeg virkelig håpet det ikke handlet om deg Heldigvis vet jeg ikke hvor man henvender seg, men jeg antar du har fått mange gode svar (har ikke lest dem). Sender en styrkende klem til dere alle sammen. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Åh nei! Trodde ikke dette handlet om deg da jeg så overskriften. Regner med du allerede har fått gode råd om veien videre. Sender varme tanker og håper du finner styrke i den vanskelige tiden som venter dere nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Åh nei! Trodde ikke dette handlet om deg da jeg så overskriften. Regner med du allerede har fått gode råd om veien videre. Sender varme tanker og håper du finner styrke i den vanskelige tiden som venter dere nå. Takk for omtanken 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Uff, nå ble jeg så trist. Tenkte mens jeg ventet på at siden skulle lastes, at jeg virkelig håpet det ikke handlet om deg Heldigvis vet jeg ikke hvor man henvender seg, men jeg antar du har fått mange gode svar (har ikke lest dem). Sender en styrkende klem til dere alle sammen. Takk jubalong Hadde ikke trodd det skulle skje meg, nei... Kjærlighet er skummel..den kan slukne og da er man i trøbbel :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Kjære deg. Det lå ikke i kortene:( Du har sikkert fått svar på alt! Hvis ikke, så bare spør. Klem Takk hidi Jeg tror jeg begynner å få snøringa på det nå, så får vi bare ta bølgedalene som sikkert kommer i ukene framover... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det var leit å høre. Sender en stor *klem* på veien framover Takk, takk *klemme tilbake* 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Så trist! Jeg kan ikke hjelpe deg med praktiske opplysninger, men sender en støtteklem! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Neeei! *vantro* Dette var trist, Togli. *masse trøsteklemmer* Takk skal du ha Lillemus Jeg husker din skilsmisseprosess og trøster meg med at det virker som du har det bedre nå enn når du var gift *klem* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Så trist! Jeg kan ikke hjelpe deg med praktiske opplysninger, men sender en støtteklem! Takk for det - og jeg tar imot klemmen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Takk hidi Jeg tror jeg begynner å få snøringa på det nå, så får vi bare ta bølgedalene som sikkert kommer i ukene framover... Det vil det være, kjære deg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.