Gå til innhold

Skilsmisse...

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Takk for info segunda :)

Nå har det seg slik at vi har hus ved siden av gården jeg har odel på. Mannen min ønsker ikke å bo her, noe jeg godt kan forstå. Salg av huset ønsker ingen av oss siden barna er nært knytta til huset og det vil være viktig at ikke alt blir snudd på hodet for dem... Er spent på taksten på huset (vi begge håper på lavest mulig takst ;-)) slik at jeg kan beholde det og kjøpe ham ut...

*klem*

Jeg er ikke sikker, men tror ikke dere trenger å forholde dere til taksten om dere ønsker annet begge to. Alt dette får dere nok opplysninger om på familiekontoret.

Lykke til videre.

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

5

• Lillemus

4

• Colette

2

• meg__123!

2

Gjest togli
Skrevet

Du kan få en klem her også togli.

Takk Dorthe :)

Gjest togli
Skrevet

Da vil jeg si som Dr. Phil sier:

Er du helt følelsesmessig ferdig med mannen din? Kan du gå ut av forholdet og ikke ha noen form for bitterhet? Vil du takle at han finner seg en ny kjæreste?

Hvis du kan svare ja på dette, er du klar til å skille deg.

Lykke til!

Ja, ja og ja ;)

Faktisk har det en stund vært slik at jeg nesten ønska at han hadde vært utro mot meg, for da hadde jeg hatt god grunn til å gå ;) Han er derimot ikke utrotypen, så det var for mye å håpe på ;)

Nå ønsker jeg ham alt godt og jeg vil være glad den dagen han treffer en ny å bli glad i - og det mener jeg av hele mitt hjerte :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men tror ikke dere trenger å forholde dere til taksten om dere ønsker annet begge to. Alt dette får dere nok opplysninger om på familiekontoret.

Lykke til videre.

Regner med vi kan gå utenom det, ja... Så vi får de hvordan det blir...

Skrevet

Neeei! *vantro* Dette var trist, Togli. *masse trøsteklemmer*

Annonse

Skrevet

Det var leit å høre. Sender en stor *klem* på veien framover

Skrevet

Takk skal du ha Sør :)

Og vi må til tvungen megling... men egentlig veldig greit å ha en nøytral tredjepart med seg selv om vi er gode venner og vil ta vare på vennskapet mellom oss :)

Den meglingen var bare en formalitet for oss. Hos oss var det også et veldig udramatisk brudd egentlig og vi var enige om det aller meste da vi kom til megling - så det var bare for å få den meglingsattesten man må legge ved separasjonspapirene. Vi hadde bare en meglingstime, om det er flere som er obligatorisk nå vet jeg ikke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kjære deg.

Det lå ikke i kortene:(

Du har sikkert fått svar på alt!

Hvis ikke, så bare spør.

Klem

Skrevet

Uff, nå ble jeg så trist. Tenkte mens jeg ventet på at siden skulle lastes, at jeg virkelig håpet det ikke handlet om deg :(

Heldigvis vet jeg ikke hvor man henvender seg, men jeg antar du har fått mange gode svar (har ikke lest dem).

Sender en styrkende klem til dere alle sammen.

Skrevet

Åh nei! Trodde ikke dette handlet om deg da jeg så overskriften.

Regner med du allerede har fått gode råd om veien videre.

Sender varme tanker og håper du finner styrke i den vanskelige tiden som venter dere nå.

Gjest togli
Skrevet

Åh nei! Trodde ikke dette handlet om deg da jeg så overskriften.

Regner med du allerede har fått gode råd om veien videre.

Sender varme tanker og håper du finner styrke i den vanskelige tiden som venter dere nå.

Takk for omtanken :)

Gjest togli
Skrevet

Uff, nå ble jeg så trist. Tenkte mens jeg ventet på at siden skulle lastes, at jeg virkelig håpet det ikke handlet om deg :(

Heldigvis vet jeg ikke hvor man henvender seg, men jeg antar du har fått mange gode svar (har ikke lest dem).

Sender en styrkende klem til dere alle sammen.

Takk jubalong :)

Hadde ikke trodd det skulle skje meg, nei... Kjærlighet er skummel..den kan slukne og da er man i trøbbel :-/

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Kjære deg.

Det lå ikke i kortene:(

Du har sikkert fått svar på alt!

Hvis ikke, så bare spør.

Klem

Takk hidi :)

Jeg tror jeg begynner å få snøringa på det nå, så får vi bare ta bølgedalene som sikkert kommer i ukene framover...

Gjest togli
Skrevet

Det var leit å høre. Sender en stor *klem* på veien framover

Takk, takk :)

*klemme tilbake*

Gjest Tatjana
Skrevet

Så trist! Jeg kan ikke hjelpe deg med praktiske opplysninger, men sender en støtteklem!

Gjest togli
Skrevet

Neeei! *vantro* Dette var trist, Togli. *masse trøsteklemmer*

Takk skal du ha Lillemus :)

Jeg husker din skilsmisseprosess og trøster meg med at det virker som du har det bedre nå enn når du var gift ;)

*klem*

Gjest siste vi trodde om dere
Skrevet

hva har skjedd????

Gjest togli
Skrevet

Så trist! Jeg kan ikke hjelpe deg med praktiske opplysninger, men sender en støtteklem!

Takk for det - og jeg tar imot klemmen :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk hidi :)

Jeg tror jeg begynner å få snøringa på det nå, så får vi bare ta bølgedalene som sikkert kommer i ukene framover...

Det vil det være, kjære deg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...