Gå til innhold

Skilsmisse...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Huh?

Nå fikk jeg litt lyst til å skrive et trist og leit svar, men ett eller annet sier meg at du har bra kontroll på situasjonen. Du har alltid slått meg som en som har hodet skrudd på den rette veien.

Så kanskje jeg kan si...gratulerer?

Så snart er den en MILF med hipsters og odelsrett på markedet. Det er en bonus for en eller annen der ute. Trur eg.

Lykke til!

Hehe, du er artig du ;)

Takk for gode ord :)

*klem*

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

5

• Lillemus

4

• Colette

2

• meg__123!

2

Gjest togli
Skrevet

Skulle ikke vært meg imot, men det blir i så fall med en kniv i ryggen. Sheila er nok ikke like begeistret.

togli har alltid vært en dolbabe.

You made my day! ;-P

Datra mi kom hjem fra skolen idag og sa at venninnene hennes mente jeg ikke så en dag eldre ut enn 29, så med den kommentaren + dine kommentarer ble dagen riktig så bra ;)

Gjest togli
Skrevet

1) Du har sikkert rett. Om ikke i ryggen, så...(fyll inn det som passer)

2) enig. togli er pen!

Haha, har du sett meg? ;)

Skrevet

What? Hvor? *nervøs* ;)

Du kan lure et par minutter til ;-) hehe

Gjest togli
Skrevet

Du kan lure et par minutter til ;-) hehe

Fant det ut nå ;-P

Skrevet

Jeg er ikke så lett å sjokkere lenger, og det skal mye til før jeg blir overrasket...Men dette innlegget hadde den virkningen på meg, togli. Jeg ble faktisk veldig overrasket og sjokkert.

Lykke til videre i hvert fall! Jeg tror du er sterk nok til å klare det:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er ikke så lett å sjokkere lenger, og det skal mye til før jeg blir overrasket...Men dette innlegget hadde den virkningen på meg, togli. Jeg ble faktisk veldig overrasket og sjokkert.

Lykke til videre i hvert fall! Jeg tror du er sterk nok til å klare det:-)

Takk colette :) Du er ikke den eneste som har blitt sjokkert ;)

Skrevet

Takk colette :) Du er ikke den eneste som har blitt sjokkert ;)

Nei, jeg har skjønt det. Jeg skal ikke bry meg med detaljene i dette, for det tror jeg nok at du kjenner best til selv. Jeg unner deg i hvert fall alt mulig godt. Og da mener jeg "alt mulig godt":-)

Gjest togli
Skrevet

Nei, jeg har skjønt det. Jeg skal ikke bry meg med detaljene i dette, for det tror jeg nok at du kjenner best til selv. Jeg unner deg i hvert fall alt mulig godt. Og da mener jeg "alt mulig godt":-)

Tusen takk Colette :))

Kan jo bare si det sånn at jeg de siste par årene nesten hadde ønska at han var utro e.l. slik at jeg hadde en "legitim" grunn til å gå fra ham ;) Nå er ikke han type til dette, så da måtte jeg bare krype til korset ;) Vi har nok vokst fra hverandre og følelsene for ham er ikke slik de skal når man er kjærester....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...