Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj, opp 600g. Selv om jeg har syklet til jobben (tils 14km) 3 ganger, og jogget hver dag ellers, bare hatt én hviledag, og ikke spist sjokolade. Men 17. mai og helgen utgjorde vel litt da. Det er sånt som tærer på motivasjonen, men jeg prøver å si til meg selv at jeg driver ikke med denne treningen og spiser mindre osv for å bli slank, men for å komme i bedre form... ;-) Kan jo prøve å lure seg selv litt ;-)

Den vekta mi er forresten ikke til å stole på, kan variere flere hundre gram bare jeg går av og på et par ganger. Så jeg lurer på å skaffe meg en ny...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347331-mps-veieklubb-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer også å kjøpe ny vekt, Parasoll, for jeg sliter med det samme som deg. Vekta kan vise 300-400 g forskjell hvis jeg går to ganger på rad på den ..... og det er ikke noe særlig å gå rundt å tvile på om den viser rett.

Åkke som, vekta i dag viste 64,0 kg. Ny personlig rekord :o) - og ned 1,4 kg på de siste 2 ukene. Er veldig godt fornøyd med det!

Nå er det bare å fortsette det gode og fokuserte 'arbeidet', og håpe at det ikke blir noen avsporinger undervegs.

Vurderer også å kjøpe ny vekt, Parasoll, for jeg sliter med det samme som deg. Vekta kan vise 300-400 g forskjell hvis jeg går to ganger på rad på den ..... og det er ikke noe særlig å gå rundt å tvile på om den viser rett.

Åkke som, vekta i dag viste 64,0 kg. Ny personlig rekord :o) - og ned 1,4 kg på de siste 2 ukene. Er veldig godt fornøyd med det!

Nå er det bare å fortsette det gode og fokuserte 'arbeidet', og håpe at det ikke blir noen avsporinger undervegs.

62.7. Jeg har bare gått ned 200 gram men har trøstespist masse sjokolade i helga pga 17.mai så jeg er ikke forbauset. Og har spist masse jordbær med krem og drukket cola.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...