Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva legger du i moderat lavkarbokosthold da?

*humrer* Jeg er på forsøksstadiet ennå altså, men jeg spiser 1-2 havreknekkebrød til frokost (i alle fall inntil jeg finner noe som erstatter det på smak) og også rotgrønnsaker som jo de mest ihuga holder seg unna pga karboene. Frukt spiser jeg også, epler i alle fall, men vil være forsiktig med f.eks. druer og banan.

Kommer til å endre lunsjen min totalt ettersom den har inneholdt mye karbohydrater tidligere + at jeg blir enda strengere i forhold til poteter / ris / pasta til middagen og kutter dette ut så godt det lar seg gjøre. Men mye grønnsaker som jo også inneholder en del karbohydrater.

Så får jeg se da, hvordan det går. :o) Helt 0-karbo er det jo ikke, men mye lavere enn før i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347351-reductil/page/2/#findComment-2959150
Del på andre sider

*humrer* Jeg er på forsøksstadiet ennå altså, men jeg spiser 1-2 havreknekkebrød til frokost (i alle fall inntil jeg finner noe som erstatter det på smak) og også rotgrønnsaker som jo de mest ihuga holder seg unna pga karboene. Frukt spiser jeg også, epler i alle fall, men vil være forsiktig med f.eks. druer og banan.

Kommer til å endre lunsjen min totalt ettersom den har inneholdt mye karbohydrater tidligere + at jeg blir enda strengere i forhold til poteter / ris / pasta til middagen og kutter dette ut så godt det lar seg gjøre. Men mye grønnsaker som jo også inneholder en del karbohydrater.

Så får jeg se da, hvordan det går. :o) Helt 0-karbo er det jo ikke, men mye lavere enn før i alle fall.

Tenker på å prøve en moderat lavkarbo jeg også. Poteter er jo lett å redusere/kutte ut mot andre grønsaker. Men grønsaker inneholder jo også karbohydrater så da vet jeg ikke helt.... og lunch er vanskelig synest jeg. Blir liksom bare brødskiver som metter skikkelig. Og til frokost har jeg tenkt fortsette med 4-korn og biola...blir kanskje ingen lavkarbo da, men at jeg kutter alt av lyst brød, kaker, poteter, ris...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347351-reductil/page/2/#findComment-2959181
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...