Gjest Adriense Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvordan deler man nyheter på Facebook, når det ikke står "del med...." osv?? Altså - jeg vil gjerne vise noe på facebook, som står på nettet. Hvordan gjør jeg det? Hvis jeg kopierer fra adresselinjen, vil jo bare linken vise. Hvordan få frem bilde, og litt av saken (overskrift) på facebook? Tusen takk for hjelp! 0 Siter
Gjest Adriense Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det kommer av seg sjøl når du trykker del. del, på tastaturet? ..? Eller under nyheten? Det stod ingen "del" under denne, så langt som jeg kan se. Takk for svar! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 del, på tastaturet? ..? Eller under nyheten? Det stod ingen "del" under denne, så langt som jeg kan se. Takk for svar! Nei, del under det du har skrevet på veggen din. Først skriver du det du skal, trykker på koblingsymbolet og der skriver du adressen du vil dele og så på legg ved tror jeg og så del 0 Siter
Gjest Adriense Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Nei, del under det du har skrevet på veggen din. Først skriver du det du skal, trykker på koblingsymbolet og der skriver du adressen du vil dele og så på legg ved tror jeg og så del Åja, NÅ skjønte jeg det - tusen, tusen takk ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Åja, NÅ skjønte jeg det - tusen, tusen takk ) Det er bra, jeg er ikke så god til å forklare ) 0 Siter
Gjest Adriense Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Det er bra, jeg er ikke så god til å forklare ) Joda - når jeg bare tok meg god tid å lese, så gikk det så bra, så! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.