Gå til innhold

Jeg savner....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg savner noen år tilbake da jeg kunne skrive på dol om mine bekymringer under forskjellige nick og få fornuftige svar tilbake.

Det er noen her som har ødelagt denne muligheten for meg.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

5

• mariaflyfly

3

• Dorthe

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Du kan jo fortsatt det. Men ikke med flere forskjellige nick i samme tråd.

Gjest segunda
Skrevet

Du kan jo fortsatt det. Men ikke med flere forskjellige nick i samme tråd.

Jeg har aldri skrevet med flere forskjellige nick i samme tråd, og aldri hatt behov for det.

Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.

Skrevet

Jeg har aldri skrevet med flere forskjellige nick i samme tråd, og aldri hatt behov for det.

Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.

Hva er det som får deg til å tro at disse såkalte "overklassefruene" har det så mye bedre?

De er ei her inne som er veldig åpen på sin tilværelse, der det ser ut til at hun egentlig har lite å si i forholdet: Hun er gift med en mann som ser ut til å være ganske "autoriter/karismatisk" og kan prate for seg og sitter med de beste løsninger uten å egentlig høre så mye med hva kona si ønsker og har behov for.

Det lønner seg å ikke gå inn her med "hele seg" og være mottakelig for andres kritikk og skriverier fult ut. Husk vi har alle vårt å stri med om man er "overklassefrue" eller lenger ned på rangstigen.

Bytt nick, glem det gamle og skriv innlegg slik du ønsker. Kverner du på det som har vært, er du lett å avsløre og du har det gående med uønsket oppmerksomhet.

Gjest Dolores77
Skrevet

Du kan ta opp alt med meg :)

Ingenting er for dumt.

PLeier også å skrive ulike nick om

det er problemer jeg ikke vil skal assosieres til

mitt nick... syns ikke folk skal være så snare å dømme.

Føler en del folk her har fått for mye "makt".

De er veldig snare å "klage" til adm her inne for småting...

de har kanskje for lite makt i hverdagen?

Gjest karakterutskrift
Skrevet

''Det er noen her som har ødelagt denne muligheten for meg.''

Haha! Det har du vel strengt tatt prestert å få til på egen hånd. Så mye dritt som du skriver, er det klart at noen blir fristet til å svare deg.

Hvilket nick var du før?

Gjest det synes jeg
Skrevet

''Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.''

Du har fått beskjed av webbis å ikke ta opp dette gang på gang. men fortsetter å gjøre det. I mine øyne kvalifiserer det til utestenging en periode når man ikke kan følge webmasters ordre.

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.''

Du har fått beskjed av webbis å ikke ta opp dette gang på gang. men fortsetter å gjøre det. I mine øyne kvalifiserer det til utestenging en periode når man ikke kan følge webmasters ordre.

Det er vel strengt tatt ingen som har spurt hva du synes.

candyqueen_83
Skrevet

Åja, sånn ja. Jeg trodde du mente at man ikke kunne bruke flere anonyme nick her inne jeg.

Gjest det synes jeg
Skrevet

Det er vel strengt tatt ingen som har spurt hva du synes.

Når du poster et innlegg på åpent forum så ønsker du jo svar, du spesifiserer ikke hvem du ønsker svar fra.

Gjest manglerbrilleridag
Skrevet

Hvem er disse såkalte "overklassefruene"?

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.

''

Nå har du hatt innlegg om dette hver eneste dag, så vidt jeg vet. På tide å gå videre, kanskje?

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan skrive anonymt/under ulike nick i mellom. Men om du skriver om harselering og overklassemegger blir det nok fort litt gjennomsiktig.

Gjest segunda
Skrevet

Når du poster et innlegg på åpent forum så ønsker du jo svar, du spesifiserer ikke hvem du ønsker svar fra.

Nei, men jeg kan godt si det nå at jeg er ikke spesielt interessert i dine svar.

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg orker ikke tanken på mere harselering pga. mine problemer. Ikke gidder jeg risikere at jeg logger meg på dol og oppdager at noen overklassefruer diskuterer mine problemer seg imellom.

''

Nå har du hatt innlegg om dette hver eneste dag, så vidt jeg vet. På tide å gå videre, kanskje?

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan skrive anonymt/under ulike nick i mellom. Men om du skriver om harselering og overklassemegger blir det nok fort litt gjennomsiktig.

Jeg har opplevd at noen spekulerer ofte i om det er jeg som skriver under forskjellige nick. Dette har ofte rammet uskyldige som skriver om sine problemer, og dette har rammet meg.

Det er lite greit når overklassefruer og rullestolbrukere begynner siden å diskutere og utveksle meninger om meg ute fra disse anonyme innleggene.

Det var spesielt vondt i natt da jeg virkelig trengte å få gode svar slik jeg ofte fikk før. For øvrig setter jeg pris på mange svar i denne tråden.

Gjest segunda
Skrevet

Du kan ta opp alt med meg :)

Ingenting er for dumt.

PLeier også å skrive ulike nick om

det er problemer jeg ikke vil skal assosieres til

mitt nick... syns ikke folk skal være så snare å dømme.

Føler en del folk her har fått for mye "makt".

De er veldig snare å "klage" til adm her inne for småting...

de har kanskje for lite makt i hverdagen?

Takk. Ditt svar gjorde meg virkelig godt;-)

Gjest manglerbrilleridag
Skrevet

Nei, men jeg kan godt si det nå at jeg er ikke spesielt interessert i dine svar.

Du får spesifisere i innlegget hvem du ikke vil ha svar fra da.

Gjest segunda
Skrevet

Hvem er disse såkalte "overklassefruene"?

Antageligvis ikke noen du kjenner.

Gjest segunda
Skrevet

Du får spesifisere i innlegget hvem du ikke vil ha svar fra da.

Jeg har sagt ifra andre steder hvem jeg ikke vil ha svar fra. Noen har problemer med å respektere det.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har opplevd at noen spekulerer ofte i om det er jeg som skriver under forskjellige nick. Dette har ofte rammet uskyldige som skriver om sine problemer, og dette har rammet meg.

Det er lite greit når overklassefruer og rullestolbrukere begynner siden å diskutere og utveksle meninger om meg ute fra disse anonyme innleggene.

Det var spesielt vondt i natt da jeg virkelig trengte å få gode svar slik jeg ofte fikk før. For øvrig setter jeg pris på mange svar i denne tråden.

''Det er lite greit når overklassefruer og rullestolbrukere begynner siden å diskutere og utveksle meninger om meg ute fra disse anonyme innleggene.''

Hvorfor setter du mennesker i bås på den måten? Jaggu ikke rart du blir diskutert skjønner jeg nå.

Gjest segunda
Skrevet

''Det er lite greit når overklassefruer og rullestolbrukere begynner siden å diskutere og utveksle meninger om meg ute fra disse anonyme innleggene.''

Hvorfor setter du mennesker i bås på den måten? Jaggu ikke rart du blir diskutert skjønner jeg nå.

Fordi de har gjort meg vondt og skapt store problemer for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...