Gå til innhold

Jeg savner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de har gjort meg vondt og skapt store problemer for meg.

Men det blir vel ikke noe bedre av at noen andre gjør det - som verken er overklassefruer eller rullestolbrukere?

For meg ser det ut som om du gjør akkurat det samme selv - du skriver om personer som ikke deltar i tråden, ut fra noe de har gjort tidligere. Det er like usaklig å koble meningene deres til klassetilhørighet eller funksjonshemninger, som å påstå at du er slik eller sånn pga. ditt fødested.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

5

• mariaflyfly

3

• Dorthe

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

''Det er noen her som har ødelagt denne muligheten for meg.

''

Det har du fint klart på egen hånd.

Gjest segunda
Skrevet

Men det blir vel ikke noe bedre av at noen andre gjør det - som verken er overklassefruer eller rullestolbrukere?

For meg ser det ut som om du gjør akkurat det samme selv - du skriver om personer som ikke deltar i tråden, ut fra noe de har gjort tidligere. Det er like usaklig å koble meningene deres til klassetilhørighet eller funksjonshemninger, som å påstå at du er slik eller sånn pga. ditt fødested.

Det er første gang jeg ser mitt fødested nevnt.

Gjest segunda
Skrevet

''Det er noen her som har ødelagt denne muligheten for meg.

''

Det har du fint klart på egen hånd.

Du er en av dem jeg er ganske skeptisk til.

mariaflyfly
Skrevet

Du er en av dem jeg er ganske skeptisk til.

Det er gjensidig.

Skrevet

Jeg nevnte ikke fødestedet ditt, men tok det som et eksempel på en usaklig sammenstilling.

Gjest manglerbrilleridag
Skrevet

??? Det har da vært "diskutert" ofte i det siste.

Gjest segunda
Skrevet

Det er gjensidig.

takk da håper jeg du lar være å svare meg i fremtiden.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg nevnte ikke fødestedet ditt, men tok det som et eksempel på en usaklig sammenstilling.

Jeg var veldig langt nede i natt, og dol er et medisinsk forum. Derfor brukte jeg det mye for en del år siden. Jeg har fått problemer etter outing på et annet nettsted, men som toucher dol også.

Jeg savner muligheten som jeg hadde før å bruke dol som terapi.

Gjest det synes jeg
Skrevet

Jeg var veldig langt nede i natt, og dol er et medisinsk forum. Derfor brukte jeg det mye for en del år siden. Jeg har fått problemer etter outing på et annet nettsted, men som toucher dol også.

Hvis du er langt nede og ønsker å skrive om det på DOL så er det bedre å bruke psykiatri forumet. Åpent forum er for alle og alt mellom himmel og jord kan diskuteres her.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke fremdeles skulle kunne gjøre det, så lenge du holder deg innenfor det som tolereres (av de ansvarlige) her.

Alle kan skifte nick så mye de vil, men ikke i samme tråd. Men det hjelper jo lite hvis man stadig refererer til gamle saker. Ingen kan regne med å få bare de svarene man helst vil ha.

Jeg følger ikke med på alt her, spesielt ikke om natten, og jeg hopper ofte over krangletråder. Jeg er ikke fast på noen andre nettforum. Så jeg har sikkert gått glipp av deler av dette. Men det er sjelden noen god idé å stadig gjenoppta gamle krangler, det gjelder både på nett og i RL.

mariaflyfly
Skrevet

takk da håper jeg du lar være å svare meg i fremtiden.

Neppe.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis du er langt nede og ønsker å skrive om det på DOL så er det bedre å bruke psykiatri forumet. Åpent forum er for alle og alt mellom himmel og jord kan diskuteres her.

Jeg pleide å få mye bedre svar på Åpent forum. Jeg er ikke psykisk syk, men har hatt alvorlig depresjon og angst for en del år tilbake. Det hjelper meg mer når jeg kjenner symptomene å snakke med mennesker som har opplevd nedturer i livet heller enn de som er kronisk, psykisk syke.

Jeg har stor sympati med dem som er psykisk syke siden jeg har gått så langt ned selv og vet hvor vanskelig og ubeskrivelig vondt det er.

Gjest Dolores77
Skrevet

Fordi de har gjort meg vondt og skapt store problemer for meg.

Syns det virker som folk rotter seg sammen mot deg, men nå vet jeg ikke hva du har skrevet før som har provosert folk. Men mulig du legger litt vel mye i dette,

at de ødelegger mye for deg.

Vit at dette bare er internett og et anonymt forum, selv om du kanskje har et fast nick.

Det finnes andre forum, kvinneguiden f.eks....

Kanskje en ide å kutte ut dol for en stund?

Gjest segunda
Skrevet

Syns det virker som folk rotter seg sammen mot deg, men nå vet jeg ikke hva du har skrevet før som har provosert folk. Men mulig du legger litt vel mye i dette,

at de ødelegger mye for deg.

Vit at dette bare er internett og et anonymt forum, selv om du kanskje har et fast nick.

Det finnes andre forum, kvinneguiden f.eks....

Kanskje en ide å kutte ut dol for en stund?

Det kan du ha rett i, men jeg har blitt outet med mitt virkelige navn og fått problemer pga. det. Ifølge mange er det min feil at jeg ble outet, og det er omtrent det samme som mannen som sier til kona at det er hennes feil at han slår henne.

Gjest spotify
Skrevet

Jeg pleide å få mye bedre svar på Åpent forum. Jeg er ikke psykisk syk, men har hatt alvorlig depresjon og angst for en del år tilbake. Det hjelper meg mer når jeg kjenner symptomene å snakke med mennesker som har opplevd nedturer i livet heller enn de som er kronisk, psykisk syke.

Jeg har stor sympati med dem som er psykisk syke siden jeg har gått så langt ned selv og vet hvor vanskelig og ubeskrivelig vondt det er.

Og det er bare kronisk psyke folk på psykiatriforum? Har du seriøst den oppfatning?

Gjest segunda
Skrevet

Og det er bare kronisk psyke folk på psykiatriforum? Har du seriøst den oppfatning?

Nei jeg er der ofte. Du misforstår meg. Jeg synes jeg får nyttigere svar på Åpent forum enn Psykiatri. Det betyr ikke at jeg har noe som helst mot svarene på Psykiatri.

Gjest Dolores77
Skrevet

Det kan du ha rett i, men jeg har blitt outet med mitt virkelige navn og fått problemer pga. det. Ifølge mange er det min feil at jeg ble outet, og det er omtrent det samme som mannen som sier til kona at det er hennes feil at han slår henne.

Hvem har outet navnet ditt? Er vel ikke lov det.

Gjest segunda
Skrevet

Hvem har outet navnet ditt? Er vel ikke lov det.

Jeg vil ikke si noe mer om det. Vedkommende har fått mye støtte på det. Det har ikke gjort meg særlig mild overfor mange.

Skrevet

Vel etter 13 sider med drittslenging er det kanskje ikke så rart at du ble outet med fornavn og så quotet du det sjøl så det ble stående for å være sikker på at du ble martyr.

Ikke var det på dette forumet heller så jeg synes absolutt at du ikke bør snakke om det her, men du har jo ikke noe annet valg etterat du ble utestengt fra det andre forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...