Gå til innhold

Jeg savner....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Vel etter 13 sider med drittslenging er det kanskje ikke så rart at du ble outet med fornavn og så quotet du det sjøl så det ble stående for å være sikker på at du ble martyr.

Ikke var det på dette forumet heller så jeg synes absolutt at du ikke bør snakke om det her, men du har jo ikke noe annet valg etterat du ble utestengt fra det andre forumet.

Synes du dette er en riktig måte å forsvare seg på?

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

5

• mariaflyfly

3

• Dorthe

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Håper du har har sovet bedre i natt, uten mareritt om høyklassefruer, rullestolbrukere og andre slike skumle, ekle ting.

Gjest segunda
Skrevet

Håper du har har sovet bedre i natt, uten mareritt om høyklassefruer, rullestolbrukere og andre slike skumle, ekle ting.

Gi deg nå. Dette er ikke morsomt og det tror jeg du begynner å forstå.

Jeg har mange venninner som er overklassefruer og jeg har tre nære personer som sitter i rullestol.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Gi deg nå. Dette er ikke morsomt og det tror jeg du begynner å forstå.

Jeg har mange venninner som er overklassefruer og jeg har tre nære personer som sitter i rullestol.

Skummelt!

Gjest respekter det
Skrevet

du skulle holde deg langt unna segunda

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å forsvare meg, jeg har oppført meg sivilisert her inne og ikke kalt deg noe skjellsord i motsetning til deg. Men jeg burde kanskje anmelde deg til likestillingsombudet eller hva synes du sjøl?

Gjest karakterutskrift
Skrevet

Vel etter 13 sider med drittslenging er det kanskje ikke så rart at du ble outet med fornavn og så quotet du det sjøl så det ble stående for å være sikker på at du ble martyr.

Ikke var det på dette forumet heller så jeg synes absolutt at du ikke bør snakke om det her, men du har jo ikke noe annet valg etterat du ble utestengt fra det andre forumet.

''Vel etter 13 sider med drittslenging er det kanskje ikke så rart at du ble outet med fornavn og så quotet du det sjøl så det ble stående for å være sikker på at du ble martyr.

Ikke var det på dette forumet heller så jeg synes absolutt at du ikke bør snakke om det her, men du har jo ikke noe annet valg etterat du ble utestengt fra det andre forumet.''

Hoho! Endelig noen som sier det flere andre tenker. Dama er klin gæærn.

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg vil ikke si noe mer om det. Vedkommende har fått mye støtte på det. Det har ikke gjort meg særlig mild overfor mange.

Hvis folk ikke liker det du skriver får de heller la være å lese det eller la være å svare.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har ingen grunn til å forsvare meg, jeg har oppført meg sivilisert her inne og ikke kalt deg noe skjellsord i motsetning til deg. Men jeg burde kanskje anmelde deg til likestillingsombudet eller hva synes du sjøl?

Anmeld meg hvis du vil. Da kan du ta med i samme slengen at jeg har reagert i mange år på hvordan du manipulerer flere nettforum pga. dine funksjonshemninger. Du er ikke alene i verden.

Sivilisert oppførsel er noe du har en egen definisjon på.

Gjest segunda
Skrevet

''Vel etter 13 sider med drittslenging er det kanskje ikke så rart at du ble outet med fornavn og så quotet du det sjøl så det ble stående for å være sikker på at du ble martyr.

Ikke var det på dette forumet heller så jeg synes absolutt at du ikke bør snakke om det her, men du har jo ikke noe annet valg etterat du ble utestengt fra det andre forumet.''

Hoho! Endelig noen som sier det flere andre tenker. Dama er klin gæærn.

Ja og jeg er så gæren at jeg sier ifra at rullestolbrukere kan være egoistiske også.

Jeg vet at flere tenker det, men det er ikke PR å snakke om og så kan man bli anmeldt til likestillingsombudet.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis folk ikke liker det du skriver får de heller la være å lese det eller la være å svare.

Jeg er rask og vet at jeg provoserer ofte. Det som alltid overrasker meg er at det kan bli ansett som greit å være stygg mot noen hvis man bare er flere om det.

Gjengmentaliteten er stor.

Skrevet

Ja og jeg er så gæren at jeg sier ifra at rullestolbrukere kan være egoistiske også.

Jeg vet at flere tenker det, men det er ikke PR å snakke om og så kan man bli anmeldt til likestillingsombudet.

Antakelig PK, ikke PR.

Jeg tror du må påstå at alle / de fleste funksjonshemmede er egoister for å bli anmeldt til noe ombud. Det holder ikke at du bare mener at en enkeltperson er egoist.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fy flate, så ekkel og vanskelig du er! Dorthe, er en av de flotteste personene her inne, som svarer saklig på det det spørres om.

Gjest segunda
Skrevet

Antakelig PK, ikke PR.

Jeg tror du må påstå at alle / de fleste funksjonshemmede er egoister for å bli anmeldt til noe ombud. Det holder ikke at du bare mener at en enkeltperson er egoist.

Jeg mente selvfølgelig PK. Hvis jeg ikke kan få lov å mene at en funksjonshemmet er egoist, så er det i hvert fall diskriminering. Derfor er det helt greit for meg å bli anmeldt for å ha behandlet en som sitter i rullestol på lik linje på et nettforum hvor fysiske hemninger har ingenting å si.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig PK. Hvis jeg ikke kan få lov å mene at en funksjonshemmet er egoist, så er det i hvert fall diskriminering. Derfor er det helt greit for meg å bli anmeldt for å ha behandlet en som sitter i rullestol på lik linje på et nettforum hvor fysiske hemninger har ingenting å si.

Selvfølgelig kan du (og vi andre) mene hva som helst om enkeltpersoner. Det var jo akkurat det jeg skrev.

Gjest segunda
Skrevet

Fy flate, så ekkel og vanskelig du er! Dorthe, er en av de flotteste personene her inne, som svarer saklig på det det spørres om.

Jeg har lov å ha mine egne meninger om det.

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg er rask og vet at jeg provoserer ofte. Det som alltid overrasker meg er at det kan bli ansett som greit å være stygg mot noen hvis man bare er flere om det.

Gjengmentaliteten er stor.

Sant det :)

Men bare hev deg over det. Dette er bare internett.

Skrevet

Anmeld meg hvis du vil. Da kan du ta med i samme slengen at jeg har reagert i mange år på hvordan du manipulerer flere nettforum pga. dine funksjonshemninger. Du er ikke alene i verden.

Sivilisert oppførsel er noe du har en egen definisjon på.

Nå er du nesten morsom. Det er du som drar det fram, ikke meg.

Gjest husker ikke nicket
Skrevet

Nå er du nesten morsom. Det er du som drar det fram, ikke meg.

hun outer seg selv fint

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...