Gå til innhold

Kan hemoroider falle av uten operativt inngrep?

Anbefalte innlegg

Gjest Hemoroiden :D
Skrevet

Bare lurer. Er gravid og har hatt litt hemoroideplager i forbindelse med det.

Nå i helgen hadde jeg kraftig avføring og begynte å blø i hemoroidene.

Så ved avføring i går etter at jeg var ferdig var det som om det løsnet noe fra endetarmsåpningen og jeg så i papiret, der lå det en 1 cm dråpeformet klump, jeg trodde først det var avføring, men denne var "forsteinet"

og det virket som den var blodfylt og i enden var det hvitt, slimaktig, som feste til huden... så da tenkte jeg kanskje det var hemoroiden som har løsnet etter å ha skrumpet inn? Kjente med finger etterpå og kjente ikke lenger en stor hemoroide jeg har kjent der før, og jeg sluttet faktisk å blø etter dette...

Nå flirer dere sikkert av problemstillingen, tør ikke ta dette opp med lege :D

Men har dere hørt om det før, at hemorioder kan skrumpe inn og falle av seg selv?

Har hørt om en behandling hvor man har strikk på slik at de skal falle av... hmmm

Skrevet

Sikkert bare koagulert blod. Kjøp en god hemoridekrem på apoteket. Sånne er absolutt ikke farlige, bare plagsomme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...