Gjest Hemoroiden :D Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Bare lurer. Er gravid og har hatt litt hemoroideplager i forbindelse med det. Nå i helgen hadde jeg kraftig avføring og begynte å blø i hemoroidene. Så ved avføring i går etter at jeg var ferdig var det som om det løsnet noe fra endetarmsåpningen og jeg så i papiret, der lå det en 1 cm dråpeformet klump, jeg trodde først det var avføring, men denne var "forsteinet" og det virket som den var blodfylt og i enden var det hvitt, slimaktig, som feste til huden... så da tenkte jeg kanskje det var hemoroiden som har løsnet etter å ha skrumpet inn? Kjente med finger etterpå og kjente ikke lenger en stor hemoroide jeg har kjent der før, og jeg sluttet faktisk å blø etter dette... Nå flirer dere sikkert av problemstillingen, tør ikke ta dette opp med lege Men har dere hørt om det før, at hemorioder kan skrumpe inn og falle av seg selv? Har hørt om en behandling hvor man har strikk på slik at de skal falle av... hmmm 0 Siter
EnolaGay Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Sikkert bare koagulert blod. Kjøp en god hemoridekrem på apoteket. Sånne er absolutt ikke farlige, bare plagsomme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.