Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte jeg en flaske deilig eplemos. Og så sier damen bak disken at "det er med skrukork!" (Veldig blid søt dame) Og jeg glor på flaska med verdensrommet i blikket...Skrukork?

Den så nemlig EKSAKT ut som en vanlig sånn "trykk på kork" på ølflasker og som man må ha åpner for å få opp. Eller en lighter..(det var tider det)

Så forsøkte jeg forsiktig å skru på korken. O du hildrande du, den leet seg! Jeg stod måpende og glodde og fikk et glassklart bilde av fjeset på han karen som fant opp hjulet..! Det må ha LYST IQ av meg der jeg stod.

Så i dag lærte jeg at det finnes retroskrukorker som ser ut som "vanlige" korker.

*gammal*

brilleslangen
Skrevet

artig historie :-) takk for at du delte det med oss, så er vi bittelitt forberedt den dagen vi skal kjøpe noe med slik kork...;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det har jeg sett på ølflasker i utlandet. Man blir litt satt ut når ting oppfører seg annerledes enn man tror ;)

Skrevet

Det har jeg sett på ølflasker i utlandet. Man blir litt satt ut når ting oppfører seg annerledes enn man tror ;)

LOL

Det var jaggu en god setning! *spare på*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...