Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kerla
Skrevet

Jeg sparket regnskapsføreren min i dag. Jeg er nødt til å advare andre mot han, men hvordan gjør jeg det? Finnes det noen liste over slike?

Skrevet

Oi, håper ikke det er samme regnskapsfører som jeg bruker..

Gjest kerla
Skrevet

Oi, håper ikke det er samme regnskapsfører som jeg bruker..

Er han en eldre mann ikke langt utenfor Oslo?

Skrevet

Er han en eldre mann ikke langt utenfor Oslo?

Eldre og eldre... rundt 50 år kan jeg tenke meg.

Et godt stykke utenfor Oslo, ja. Oslo er ikke nærmeste by, for å si det slik... hmmm...kryptisk dette her..

Gjest kerla
Skrevet

Eldre og eldre... rundt 50 år kan jeg tenke meg.

Et godt stykke utenfor Oslo, ja. Oslo er ikke nærmeste by, for å si det slik... hmmm...kryptisk dette her..

Nei nei, ikke den samme;-)

Skrevet

Nei nei, ikke den samme;-)

puh... takk, det var godt vi ikke snakker om samme mann :-)

Da kan jeg slappe av.

Gjest prust
Skrevet

Du kan i alle fall være ærlig dersom du blir oppgitt som referanse for ham seinere.

Vi skulle ha regnskapsfører for et par år siden og jeg sjekket referanser. Da jeg sjekket den mest aktuelle kandidaten, var to av referansene bare positive og skrøt vedkommende opp i skyene. Den tredje personen var ærlig og sa at han ikke hadde vært fornøyd med henne, og ville ikke anbefale henne videre til andre. Jeg tok dette veldig alvorlig, og valgte en annen kandidat.

Gjest gjør regnskapet selv!
Skrevet

Vi har vært uheldig to ganger.

Ikke nok med at de er rådyre, men de gjør ikke jobben sin heller.

Så nå har vi sagt opp regnskapsfører, og fører regnskapet selv.

Mamut er supert, og vi har endelig full oversikt og får unna ting.

Den ene var så inkompetent at vi fikk bot pga at han aldri fikk sendt inn mva-avregningen...

Gud så glad jeg er for å slippe det h... der lenger.

Aldri mer!

Gjest kerla
Skrevet

Vi har vært uheldig to ganger.

Ikke nok med at de er rådyre, men de gjør ikke jobben sin heller.

Så nå har vi sagt opp regnskapsfører, og fører regnskapet selv.

Mamut er supert, og vi har endelig full oversikt og får unna ting.

Den ene var så inkompetent at vi fikk bot pga at han aldri fikk sendt inn mva-avregningen...

Gud så glad jeg er for å slippe det h... der lenger.

Aldri mer!

Godt å høre at det ikke bare er meg;-) Kanskje jeg skulle prøve Mamut....

Gjest gjør regnskapet selv!
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg;-) Kanskje jeg skulle prøve Mamut....

Vi er kjempeoverrasket over hvor lett det faktisk er. Vi tok kurset som Mamut har, slik at vi visste hvor vi skulle. Og så har vi jo forsåvidt de gamle regnskapene å se etter om vi ikke vet hvilken konto enkelte ting skal føres på.

Vi har egentlig et ganske komplisert regnskap da vår bedrift er veldig sammensatt. Vi i mporterer også alt vi har fra hele verden. I tillegg har vi mange bilag siden vi også har nettbutikk.

Så om du har bare litt enklere regnskap enn oss, så er det overkommelig.

Mamut har kurs på det meste, og vi har gått på flere for å oppdatere oss på div ting.

Før første vi skyggeregnskap for å prøvd å holde oversikten. Nå sparer vi jo inn den tiden også. I tillegg får vi purret hele tiden, og det gjør at dette året allerede er det beste vi har hatt med tanke på pengestrømmen.

Kunne skrevet side opp og ned om dette, men anbefaler alle å gjøre regnskapet selv :o)

Bare i år vil vi spare 100 000 på å gjøre det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...