Gå til innhold

Helt enig med Hagen


lu30

Anbefalte innlegg

Du skal ikke gå lenger tilbake enn til Big Brother i dette årtusen der en av deltakerne mente at 'negrene' var nærmere beslektet med apene enn hvite, ettersom de jo var svarte i huden!

*lurer litt på hvem deltakerne i BigBrother er beslektet med*

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • morsan

    15

  • SoriaMoria

    8

  • hidi, the scorpion

    8

Mest aktive i denne tråden

*lurer litt på hvem deltakerne i BigBrother er beslektet med*

;-)

Med vennlig hilsen

Slektningene til vedkommende som sa dette er vel neppe de første til å gi seg til kjenne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ungene er neppe i stand til selv å vurdere konsekvensene av dette. Og uansett mener jeg at Hagen bør slutte med offerrollen sin, og å vaske sitt private skittentøy offentlig. Hvis han føler for å forklare for "de andre på skolen" kan man skrive et brav til bruk på skolen, fortrinnsvis signert av ungenes mor.

Nå er det en nasjonalsak.

Med vennlig hilsen

De følte nok at det var en nasjonalsak når faren gikk på tv. Og det kan jeg godt forstå.

Men selvfølgelig er denne saken ikke noe bra for barna. Det er det aldri når foreldre ikke klarer å enes. Og barna finner ikke ut av sin egen mening, sin egen historie før de er voksne.

Personlig må jeg bare trekke et lettelsens sukk over at jeg slipper en mann eller en far i dameklær. Til gjengjeld har jeg foreldre som har funnet på en del andre ting ;) Men leste vel nylig en lykkelig historie, hvor barna aksepterte faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De følte nok at det var en nasjonalsak når faren gikk på tv. Og det kan jeg godt forstå.

Men selvfølgelig er denne saken ikke noe bra for barna. Det er det aldri når foreldre ikke klarer å enes. Og barna finner ikke ut av sin egen mening, sin egen historie før de er voksne.

Personlig må jeg bare trekke et lettelsens sukk over at jeg slipper en mann eller en far i dameklær. Til gjengjeld har jeg foreldre som har funnet på en del andre ting ;) Men leste vel nylig en lykkelig historie, hvor barna aksepterte faren.

Jeg ville vært flau hvis jeg hadde hatt en slektning som forfekter de synspunktene om sine medmennesker som Hagen har gjort de siste 30 årene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært flau hvis jeg hadde hatt en slektning som forfekter de synspunktene om sine medmennesker som Hagen har gjort de siste 30 årene.

Med vennlig hilsen

Jeg er ikke noen tilhenger av fremskrittspartiet jeg heller. Og ser på personer som stemmer FRP som litt "enkle". Husker ikke så mye av hva Carl I har sagt. Men er ikke imponert over Siv, eller en del andre folk i FRP. De har rett og slett for enkle løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen tilhenger av fremskrittspartiet jeg heller. Og ser på personer som stemmer FRP som litt "enkle". Husker ikke så mye av hva Carl I har sagt. Men er ikke imponert over Siv, eller en del andre folk i FRP. De har rett og slett for enkle løsninger.

Frp var jo det eneste partiet som var mot boikott av Apartheidregimet i Sør Afrika, fordi dette regimet finansierte Frp i begynnelsen.

Det er egentlig en overraskende "broket" fortid.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest husker ikke nicket

Du ville bare vite hvordan folk fra Toten så ut? ;-)

Jeg tror knapt noen så det, og færre brydde seg.

Jeg antar dette er Hagens valgkamp - fin en gruppe som mange misliker, og demoniser den på en "fin" måte.

Med vennlig hilsen

Tror det er på tide å drive med litt folkeopplysning nå: Jentene fra Toten var/er en meget misvisende arbeidstittel på en ellers utmerket serie.

Deltakerne var fra rundtomkring (tilogmed fra Bergen *s*) Men Stensveen Ressurssenter for transpersoner ligger visst på Toten. Big difference ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...