Gå til innhold

Helt enig med Hagen


lu30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • morsan

    15

  • SoriaMoria

    8

  • Elis31

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest hoppla

Jeg synes det er mye drøyere at Hagen går til media med personangrep. Dette kan da ikke gjøre det enklere for barna han er så opptatt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ting er gjort rett eller galt mellom foreldrene vet jeg ikke noe om. Men jeg vet at jeg synes det er usmakelig av barnas morfar (altså Hagen) å gå ut med personlig kritikk mot barnas far i media! Det får virkelig være grenser... Dette har -ingen ting- i avisene å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Om ting er gjort rett eller galt mellom foreldrene vet jeg ikke noe om. Men jeg vet at jeg synes det er usmakelig av barnas morfar (altså Hagen) å gå ut med personlig kritikk mot barnas far i media! Det får virkelig være grenser... Dette har -ingen ting- i avisene å gjøre!

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og. Det Hagen gjør er ikke verre enn det faren til ungene har gjort mot dem i offentlighet. Det der er et svik. Folk med såpass issues bør snakke høyt om det slik at den andre parten kan få ta en avgjørelse for seg og sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Jeg er helt enig med Hagen, jeg også. Denne ekssvigersønnen visste fra han var seks år at han var trans. og sier ingenting før fjerde barn er på vei. det er å føre folk bak lyset. og leve på en løgn. selv sitter denne "Lise" på tv og klager på ekskonen som ikke lar ham se barna! Er det noe bedre, hører det hjemme på tv å legge fram privatlivet sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

For en gangs skyld er jeg enig med Hagen, men på den annen side er det enda verre at han bruker media for å si sin mening i denne saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Hagen, jeg også. Denne ekssvigersønnen visste fra han var seks år at han var trans. og sier ingenting før fjerde barn er på vei. det er å føre folk bak lyset. og leve på en løgn. selv sitter denne "Lise" på tv og klager på ekskonen som ikke lar ham se barna! Er det noe bedre, hører det hjemme på tv å legge fram privatlivet sånn?

Lise sier ingenting om hvem ekskona er, og barna er temmelig vanskelig identifiserbare ut fra den lille omtalen."Barnebarna til Hagen" er en rimelig presis identifisering. Det er en vesentlig forskjell etter min mening.

For øvrig kommer Lise med sitt synspunkt i det som vel må kunne betegnes som et nisjeprogram, mens Hagens uttalelse kommer i et stort oppslag i en av landets største aviser.

Det er viktig å verne barn i media. Ingen av dem har vel håndtert dette optimalt, men det er Hagen som gjør dette til en "stor" mediesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Lise sier ingenting om hvem ekskona er, og barna er temmelig vanskelig identifiserbare ut fra den lille omtalen."Barnebarna til Hagen" er en rimelig presis identifisering. Det er en vesentlig forskjell etter min mening.

For øvrig kommer Lise med sitt synspunkt i det som vel må kunne betegnes som et nisjeprogram, mens Hagens uttalelse kommer i et stort oppslag i en av landets største aviser.

Det er viktig å verne barn i media. Ingen av dem har vel håndtert dette optimalt, men det er Hagen som gjør dette til en "stor" mediesak.

Men datteren til Hagen godkjente innlegget han skrev, før han leverte det.

og alle vet jo at Hagen er en offentlig person, med mange og sterke meninger. det er jo ikke lett å holde munn når sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slag under beltestedet

Om ting er gjort rett eller galt mellom foreldrene vet jeg ikke noe om. Men jeg vet at jeg synes det er usmakelig av barnas morfar (altså Hagen) å gå ut med personlig kritikk mot barnas far i media! Det får virkelig være grenser... Dette har -ingen ting- i avisene å gjøre!

Helt enig! Dette var ufint av Hagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkebrillerfortiden

Men datteren til Hagen godkjente innlegget han skrev, før han leverte det.

og alle vet jo at Hagen er en offentlig person, med mange og sterke meninger. det er jo ikke lett å holde munn når sånt skjer.

Nå vet i hvertfall alle hvem barna er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Det er ikke ofte jeg er enig med Hagen, men denne kronikken er godt skrevet og han har veldig mange riktige poenger, mener jeg.

Det er klart at det er vanskelig for barna til denne Lise at han er med i et TV-program som omhandler trolig noe av det vanskeligste i barnas oppvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er eng med han i selve _innholdet_ i det han sier, men jeg reagerer på at han offentlig kritiserer sine barnebarns far på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skammelig av Hagen å misbruke barnebarna på denne måten i en familiefeide. (Uavhengig av hva som har blitt sagt og gjort før.)

Det er Hagen som har sørget for at dette kom på førstesiden av "alle" landets aviser, og identifiserte ungene offentlig.

Intet berettiger det Hagen gjør.

Jeg kan dog ikke si at jeg er overrasket. Han har drevet med slikt i minst 35 år.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det er skammelig av Hagen å misbruke barnebarna på denne måten i en familiefeide. (Uavhengig av hva som har blitt sagt og gjort før.)

Det er Hagen som har sørget for at dette kom på førstesiden av "alle" landets aviser, og identifiserte ungene offentlig.

Intet berettiger det Hagen gjør.

Jeg kan dog ikke si at jeg er overrasket. Han har drevet med slikt i minst 35 år.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke sett programmene, men har lest kronikken.

Stemmer det at LIse står frem med fullt navn?

Stemmer det at LIse står frem med korrekt hjemsted, eller hjemsted for barna?

Stemmer det at hun står frem med åpent ansikt, altså ikke sladdet?

Dersom minst to av disse punktene er korrekte, påstår jeg at det er h*n som har offentliggjort barnas fars legning, ikke ex-svigerfaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett programmene, men har lest kronikken.

Stemmer det at LIse står frem med fullt navn?

Stemmer det at LIse står frem med korrekt hjemsted, eller hjemsted for barna?

Stemmer det at hun står frem med åpent ansikt, altså ikke sladdet?

Dersom minst to av disse punktene er korrekte, påstår jeg at det er h*n som har offentliggjort barnas fars legning, ikke ex-svigerfaren!

Jeg aner ikke, fordi jeg, i likhet med det store flertallet av Norges befolkning, visste intet om dette før Hagen sørget for at det kom på førstesiden av avisene. Det er jo derfor det er en tråd her nå.

Hadde ikke Hagen sagt noe, ville vi sannsynligvis ha gått glipp av det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg aner ikke, fordi jeg, i likhet med det store flertallet av Norges befolkning, visste intet om dette før Hagen sørget for at det kom på førstesiden av avisene. Det er jo derfor det er en tråd her nå.

Hadde ikke Hagen sagt noe, ville vi sannsynligvis ha gått glipp av det.

Med vennlig hilsen

Selvfølgelig hadde de fleste da ikke fått med seg at det var Hagens barnebarn det var snakk om, dersom han ikke hadde skrevet kronikken. Men det er ikke poenget.

For disse barna, så ville jo flere i nabolaget og vennene/vennenes foreldre se det - og det er jo innlysende at de ville kjenne igjen en tidligere nabo og kople navnet til disse barna.

Så for barna så er det minst like ille at 50 på skolen så på programmet eller har hørt snakk om programmet, enn om 500.000 nordmenn har lest artikkelen til Hagen.

See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...