Gå til innhold

Trene på helsestudio som gravid

Anbefalte innlegg

Gjest utrent på tjukken
Skrevet

Hvordan er det å trene på helsestudio når man er gravid, bør man unngå det?

Skrevet

Et seriøst treningsstudio bør kunne hjelpe deg med å tilrettelegge trening for deg i svangerskapet slik at det er trygt både for deg og babyen. :o)

Gjest satsoholiker
Skrevet

Det er helt greit å trene på treningsstudi når man en gravid. Mang godt trente mennsker trener til omtrent rett før barnet kommer, og starter igjn omtrent rett etterpå. Høygravide mager er å se på treningssenter omtrent til enhver tid.

MEN: Dersom du er utrent i utgangspunktet er nok kanskje ikke dette perioden du bør starte med intensiv trening? Jeg kan ikke no om akkurat det der, men jg mner jeg har hørt noe slikt. Kan du ikke vente til etter at barnet har kommet med å trene? Hvorfor vil du begynne akkurat nå dersom du ikke har trent før?

Det du kan gjøre er å møte opp på et treningssenter og spørre der. De skal jo kunn gi deg et godt kvalifisert svar :)

Skrevet

Vet at dette ble tatt opp der jeg trener. De sa at det var helt greit å trene når du er gravid. Det var også helt greit å begynne å trene da. Men de ville selvsagt tilrettelegge litt slik at det passet for gravide.

Den ene treneren der oppe jobbet også som trener til laaaangt ut i svangerskapet. Ho så ikke noe problem i det. Det er viktig å være i god form når man får barn. Da går ting lettere etterpå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...