Gjest utrent på tjukken Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hvordan er det å trene på helsestudio når man er gravid, bør man unngå det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Et seriøst treningsstudio bør kunne hjelpe deg med å tilrettelegge trening for deg i svangerskapet slik at det er trygt både for deg og babyen. ) 0 Siter
Gjest satsoholiker Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Det er helt greit å trene på treningsstudi når man en gravid. Mang godt trente mennsker trener til omtrent rett før barnet kommer, og starter igjn omtrent rett etterpå. Høygravide mager er å se på treningssenter omtrent til enhver tid. MEN: Dersom du er utrent i utgangspunktet er nok kanskje ikke dette perioden du bør starte med intensiv trening? Jeg kan ikke no om akkurat det der, men jg mner jeg har hørt noe slikt. Kan du ikke vente til etter at barnet har kommet med å trene? Hvorfor vil du begynne akkurat nå dersom du ikke har trent før? Det du kan gjøre er å møte opp på et treningssenter og spørre der. De skal jo kunn gi deg et godt kvalifisert svar 0 Siter
Speak Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Vet at dette ble tatt opp der jeg trener. De sa at det var helt greit å trene når du er gravid. Det var også helt greit å begynne å trene da. Men de ville selvsagt tilrettelegge litt slik at det passet for gravide. Den ene treneren der oppe jobbet også som trener til laaaangt ut i svangerskapet. Ho så ikke noe problem i det. Det er viktig å være i god form når man får barn. Da går ting lettere etterpå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.