EnolaGay Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Der går det et program som heter fødestuen, og er fra England. Og jeg sitter og ser på en mann som sitter og kakler til sin fødende kone på et vis som gjør at jeg har lyst til å myrde ham! Og hadde jeg vært fødende så hadde jeg fanden sprette meg GJORT det og! DUST! 0 Siter
Alana Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Ja, det er jammen meg helt forferdelig!! :-o *Sjokka* 0 Siter
EnolaGay Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Ja, det er jammen meg helt forferdelig!! :-o *Sjokka* Fy f.. tøff dame! Hun greier det og jeg føler for å si IN YOUR FACE til gubben hennes.. *engasjert* 0 Siter
matildes mor Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hehe,jeg sa nettopp til mannen min at hadde det vært meg så hadde jeg pinadø klabbet til han!! For en dust!! Jeg syns det var verre å se at den lille hadde litt start problemer,det var ikke noe gøy å se. 0 Siter
Alana Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fy f.. tøff dame! Hun greier det og jeg føler for å si IN YOUR FACE til gubben hennes.. *engasjert* Jeg ble også veldig engasjert! Ble jo livredd når ungen var så tufs når han først kom ut :-o 0 Siter
EnolaGay Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Hehe,jeg sa nettopp til mannen min at hadde det vært meg så hadde jeg pinadø klabbet til han!! For en dust!! Jeg syns det var verre å se at den lille hadde litt start problemer,det var ikke noe gøy å se. Ja huff.....det var en sliten liten gutt det der.. Godt det gikk bra, håret reiste seg når jeg hørte det første pipet fra ham. Jeg må bare slutte å se på tv jeg. Har jo ikke filtre overhodet. *Hildegunnfjes* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.