Gå til innhold

Hvilken Toshiba bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gjest laptop-kjøper
Skrevet

Hvilken Toshiba er best for meg å kjøpe, av de nedenfor? Jeg har dårlig råd og vil helst ikke bruke for mye penger. Jeg har en stasjonær pc som jeg bruker mye, men ønsker en bærbar som jeg kan bruke i tillegg. De bør korrespondere med hverandre, den jeg har er en Dell med Vista (som jeg er svært misfornøyd med og ønsker å oppgradere).

Jeg kommer til å bruke den til Tekstbehandling og noe til surfing.

Tenker at jeg kan bruke den stasjonære til å lagre det meste på, men trenger å kunne flytte filer greit fram og tilbake mellom maskinene.

http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=578731&sku=578729&sku=578734&sku=483331&sku=578731&sku=578729&sku=578734&sku=483331

Gjest laptop-kjøper
Skrevet

Er det ingen pc-kyndige her som kan hjelpe meg med råd??

Gjest unngå tosh
Skrevet

Jeg har en billig Toshiba, en billig ASUS og en dyr Fujitsu Siemens. Skal jeg kjøpe billig laptop igjen vil jeg for all del unngå Toshiba og gå for en ny ASUS. Mye mer for pengene :)

Gjest anbefaler toshiba
Skrevet

Jeg har en Toshiba. Den var rimelig og har aldri vært problemer med den.

Før Toshibaen hadde jeg asus - den var mer på verksted enn hos meg. Og når jeg fikk den tilbake etter reparasjon virket den like dårlig. Nådde ikke frem med klage, kunne nok pushet mer, slått i bordet med loveboka, men orket ikke - ga opp og kjøpte Toshiba etter råd fra en med litt peiling. Jeg har overhodet ikke peiling.

Jeg bruker den stort til mail/nettbank/musikk/noe skriving.

Jeg har Satellite L300 26N Systeme Unit

Skrevet

Er det ingen pc-kyndige her som kan hjelpe meg med råd??

Jeg er kun en ringe amatør, men jeg ville ha valgt denne.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=578731

Den har best batterilevetid, bra med ram og windows 7 inkludert. Grei skjerm.

Ungdommene inne på diskusjon.no er veldig flinke på slike pc kjøp, så det kan være du får bedre svar der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...