Axcia Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kjenner noen som har mistet flere barn, men har aldri sett disse har vært tatt med i hilsninger eller noe. Høres noe spesielt ut. Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse! ''Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse!'' ...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^ 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 ''Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse!'' ...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^ ''...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^'' Det var jo litt søtt. ) De var jo barna hans på en måte. 0 Siter
Gjest Linnforsvinn Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, dette hørtes nesten ikke friskt ut. 0 Siter
Speak Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Min far døde like før jul for mange år siden. Julegavene fra mine foreldre til oss barna var allerede innkjøpt, og lappene med "hilsen mor og var" var allerede skrevet. Min mor valgte å beholde dem slik, og det var helt ok forholdene tatt i betraktning, men ellers ville jeg følt at det var veldig rart. Det synes jeg vel at bør være OK. Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Nei, huff... Det hørtes ikke mye normalt ut! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Dette er et tydelig tegn på at noe har gått helt galt i sorgprosessen. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Det synes jeg vel at bør være OK. Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-) ''Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-)'' Nja, bare i teorien... Min far var svært, svært syk den siste tiden, så hans 'medvirkning' gikk vel på et svak nikk når min mor fortalte om innkjøpene. Men gavene ble jo faktisk kjøpt mens han levde :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.