Gå til innhold

Å ta med døde barn i hilsninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner noen som har mistet flere barn, men har aldri sett disse har vært tatt med i hilsninger eller noe. Høres noe spesielt ut.

Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse!

''Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse!''

...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• også en mor

3

• Lillemus

2

• Speak

2

Skrevet

''Men jeg har hørt om noen som tok med katten som pårørende i en begravelsesannonse!''

...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^

''...og Solan og Ludvig var oppført som barna til Kjell Aukrust, i hans dødsannonse. ^^''

Det var jo litt søtt. :o) De var jo barna hans på en måte.

Gjest Linnforsvinn
Skrevet

Ja, dette hørtes nesten ikke friskt ut.

Skrevet

Min far døde like før jul for mange år siden. Julegavene fra mine foreldre til oss barna var allerede innkjøpt, og lappene med "hilsen mor og var" var allerede skrevet. Min mor valgte å beholde dem slik, og det var helt ok forholdene tatt i betraktning, men ellers ville jeg følt at det var veldig rart.

Det synes jeg vel at bør være OK. Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-)

Gjest solfryd
Skrevet

Nei, huff... Det hørtes ikke mye normalt ut!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er et tydelig tegn på at noe har gått helt galt i sorgprosessen.

Annonse

Skrevet

Det synes jeg vel at bør være OK. Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-)

''Disse pakkene var faktisk kjøpt fra begge:-)''

Nja, bare i teorien... Min far var svært, svært syk den siste tiden, så hans 'medvirkning' gikk vel på et svak nikk når min mor fortalte om innkjøpene. Men gavene ble jo faktisk kjøpt mens han levde :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...