Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tusseline40
Skrevet

Hva kan jeg gjøre når forloveden for 2 dager sier til meg : "Jeg har ikke mere å gi ti deg" !! Det begynte vel ved juletider å skrante litt, han jobber mye og er utslitt.

Jeg er utrolig glad i ham, han er det beste som noen gang har skjedd meg ! Vi er ikke samboere, men han har brutt forholdet.

Han sier at han fremdeles glad i meg, men ikke på samme måte som før.

Skrevet

Dette høres ut som om han vil gjøre slutt. Jeg synes du bør ta en skikkelig prat med han. Fortell hva du føler, men vær også nøye med å lytte til han. Du klarer ikke å fikse et forhold alene. Da er det bedre å avslutte dette og leve videre.

(Under forutsetning av at dere ikke har barn sammen. Da syns jeg man må gjør mer.)

Skrevet

Huff så trist!

Men dette høres ut som en ganske vanlig måte å fortelle sin partner, på en redelig måte, at man ønsker å gjøre det slutt.

Dette har tydeligvis vært en prossess som har vart en stund for hans del. Og nå har han kanskje nådd et punkt hvor han er sikker på sin avgjørelse.

Skjønner at dette er vondt for deg. Men det er ikke sikkert du kan gjøre så mye til eller fra hvis det er følelsene hans som er borte.

Uansett bør dere ta en skikkelig prat så du kan få svar på dine spørsmål, og at dere evt får avsluttet dette på en ordentlig måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...