Gå til innhold

Pakistanere brenner norske flagg

Anbefalte innlegg

Gjest berrefjord

http://www.dagbladet.no/2010/05/20/nyheter/muhammed-tegningene/utenriks/innenriks/karikatur/11785807/

Jeg synes at det er temmelig provoserende at de skal brenne flagget vårt hele tiden. Hvis de blir såret av at Muhammed tegnes, burde de kanskje ha evnen til å tenke seg at vi nordmenn blir såret av at flagget vårt brennes. Muslimer bruker gjerne å reagere med vold og hærverk når de blir provosert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347451-pakistanere-brenner-norske-flagg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• hidi, the scorpion

21

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

2

Du skriver: " Hvis de blir såret av at Muhammed tegnes, burde de kanskje ha evnen til å tenke seg at vi nordmenn blir såret av at flagget vårt brennes."

...eh...? Hvem gjorde hva først?

"Vi" sårer "dem", og "de" brenner det norske flagget som takk for sist.

hidi, the scorpion

Du skriver: " Hvis de blir såret av at Muhammed tegnes, burde de kanskje ha evnen til å tenke seg at vi nordmenn blir såret av at flagget vårt brennes."

''"Vi" sårer "dem", og "de" brenner det norske flagget som takk for sist.''

I dine drømmer.... Muligens.

Mens resten av de ekstreme muslimske gruppene, ikke ønsker annet enn å drepe oss. Så skal vi gjøre ingenting... Det samme som tyskerne gjorde under andre verdenskrig.

''"Vi" sårer "dem", og "de" brenner det norske flagget som takk for sist.''

I dine drømmer.... Muligens.

Mens resten av de ekstreme muslimske gruppene, ikke ønsker annet enn å drepe oss. Så skal vi gjøre ingenting... Det samme som tyskerne gjorde under andre verdenskrig.

Dere ligner jo på hverandre i deres gjensidige hat.

Men ja, trakassering av jøder og muslimer burde vi ha vært ferdig med for mange år siden.

Gjest berrefjord

Muslimske fundamentalister skal man aldri la seg diktere av. Her er det bare å finne frem tegnesakene.

Gjest berrefjord

Men ja, trakassering av jøder og muslimer burde vi ha vært ferdig med for mange år siden.

Dette er ikke trakasering. Det er en protest mot folk som vil føre verden tilbake til middelalderen.

Annonse

Muslimske fundamentalister skal man aldri la seg diktere av. Her er det bare å finne frem tegnesakene.

Vel, de mener nok det samme som deg, og vil ikke la seg diktere av deg.

Helt hva du oppnår, annet enn fare for krig, ved å være like fundamentalistisk og idiotisk som dem, bør du kanskje forklare?

En fare for ytringsfriheten er du også.

Dette er ikke trakasering. Det er en protest mot folk som vil føre verden tilbake til middelalderen.

Deg eller dem, eller begge?

De fleste forstår at å tegne karikaturer kun for å provoser har fint lite med ytringsfriheten å gjøre, men langt mer med trakassering.

Er det ytringsfrihet å brenne det norske flagget?

hidi, the scorpion

''Men ja, trakassering av jøder og muslimer burde vi ha vært ferdig med for mange år siden.''

For en sammenligning.... Om du har lest historie, så vet du at jødene fikk skylda for alt, og de ble stadig vekk brent levende i grupper....Både kristne og muslimer sto på sidelinja og lo...:(((

''Men ja, trakassering av jøder og muslimer burde vi ha vært ferdig med for mange år siden.''

For en sammenligning.... Om du har lest historie, så vet du at jødene fikk skylda for alt, og de ble stadig vekk brent levende i grupper....Både kristne og muslimer sto på sidelinja og lo...:(((

Trakasseringen av muslimer i dag minner meget om trakasseringen av jøder rundt 1930.

De ble også demonisert, betegnet som "fundamentalister", og man påstod at de ville overta Tyskland/Norge/Europa.

Akkurat som man sier om muslimer i 2010.

Gjest utakknemlige!

Hvis de vil bo i Norge har de å respektere våre regler.

Hvis ikke - mosh ut!

Skjønner de blir provosert av at noen trykker kariktaturtegningene,

men det er ikke staten Norge sin skyld.

De har fått og fått,

og hva får vi i takk? JO, de brenner flagget vårt.

Snakk om takknemlighet!

hidi, the scorpion

Trakasseringen av muslimer i dag minner meget om trakasseringen av jøder rundt 1930.

De ble også demonisert, betegnet som "fundamentalister", og man påstod at de ville overta Tyskland/Norge/Europa.

''Akkurat som man sier om muslimer i 2010''

For noe tull. Jeg ønsker ikke livet av noen.

Annonse

Hvis de vil bo i Norge har de å respektere våre regler.

Hvis ikke - mosh ut!

Skjønner de blir provosert av at noen trykker kariktaturtegningene,

men det er ikke staten Norge sin skyld.

De har fått og fått,

og hva får vi i takk? JO, de brenner flagget vårt.

Snakk om takknemlighet!

De bor i Pakistan.

''Akkurat som man sier om muslimer i 2010''

For noe tull. Jeg ønsker ikke livet av noen.

Nei, de fleste vanlige borgere i Europa i 1930 ønsket neppe livet av jødene, heller.

10 år senere, derimot, så man resultatet av trakasseringen og demoniseringen. Og det er ingen forskjell om man trakasserer og demoniserer jøder, muslimer, osv.

ShitDiddelyDo

Men det er jo gøy å plage folk, da. Selv synes jeg det er uhyre artig å brenne det amerikanske flagget, tegne karikaturer av jøder og krussedulle litt på kongen i Thailand når jeg er på ferie.

Folk blir jo så sinte, og så kan jeg argumentere om min ytringsfrihet til å mobbe der det svir.

hidi, the scorpion

Nei, de fleste vanlige borgere i Europa i 1930 ønsket neppe livet av jødene, heller.

10 år senere, derimot, så man resultatet av trakasseringen og demoniseringen. Og det er ingen forskjell om man trakasserer og demoniserer jøder, muslimer, osv.

''Nei, de fleste vanlige borgere i Europa i 1930 ønsket neppe livet av jødene, heller.''

Ikke?

Men det er jo gøy å plage folk, da. Selv synes jeg det er uhyre artig å brenne det amerikanske flagget, tegne karikaturer av jøder og krussedulle litt på kongen i Thailand når jeg er på ferie.

Folk blir jo så sinte, og så kan jeg argumentere om min ytringsfrihet til å mobbe der det svir.

Thailand er faktisk et av de få landene i verden som har "lesè majeste" i lovverket, altså, at det er en meget alvorlig sak å fornærme kongen på noen som helst måte.

Utover det bør du selvsagt ta deg en tur til Harlem, og tegne bilder av svarte slik de ble fremstilt i bøkene til misjonærer for 50 år siden!

Med ønsker om en fredelig fremtid

hidi, the scorpion

Tror neppe du "tøyser" med dødstraff....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...