Gå til innhold

Pakistanere brenner norske flagg

Anbefalte innlegg

Flaggbrenning, voldlige demonstrasjoner med nedbrenning av ambassader etc. er faktisk mer alvorlig en stakkars tegning i en avis.

Men det er en forsvinnende liten brøkdel av verdens 1,5 milliarder muslimer som har brent ned noen ambassade.

Igjen forsøker du med tåpelige sammenligninger.

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• hidi, the scorpion

21

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

2

Gjest shariff

Du skriver: " Hvis de blir såret av at Muhammed tegnes, burde de kanskje ha evnen til å tenke seg at vi nordmenn blir såret av at flagget vårt brennes."

...eh...? Hvem gjorde hva først?

"Vi" sårer "dem", og "de" brenner det norske flagget som takk for sist.

"Det vakke meg! Det var han som begynte!"

Og DU snakker om barnehagekrangel! LOL!

Gjest berrefjord

Men det er en forsvinnende liten brøkdel av verdens 1,5 milliarder muslimer som har brent ned noen ambassade.

Igjen forsøker du med tåpelige sammenligninger.

Men jeg lurer på noe: hvorfor reagerer ikke muslimer verden over på disse illsinte mennene som roper ut om "kill those who insult islam"? Hvorfor tas det ikke til motmæle? De gjør jo langt større skade på islam og muslimer enn 1000 blasfemiske tegninger noensinne kan gjøre.

Annonse

Men jeg lurer på noe: hvorfor reagerer ikke muslimer verden over på disse illsinte mennene som roper ut om "kill those who insult islam"? Hvorfor tas det ikke til motmæle? De gjør jo langt større skade på islam og muslimer enn 1000 blasfemiske tegninger noensinne kan gjøre.

Er muslimer kollektivt ansvarlig for hverandre, plutselig?

Protesterer du mot alt som andre kristne (hvis du er kristen) gjør?

Går du i demonstrasjonstog mot LRA?

Hvis ikke, hvorfor forventer du at muslimer skal gjøre det?

Annonse

hidi, the scorpion

Bestrider du at de eneste to verdenskrigene ble startet av europeere?

Kjære tid, du påstår å ha en viktig jobb, men du klarer å være her heltid?

En av sjefene dine ble kvinne....? Tror ikke et ord som kommer fra deg. Slike som deg elsker oppmerksomhet, og vil gjøre alt for å få det. Uansett hvem det måtte gå utover.

Noe så patetisk......

Har du ikke tegnet Jesus på skolen da 'a?

Ikke som jeg husker, og hvis jeg gjorde det, så var det jo fordi en eller annen preste-skikkelse ba elevene gjøre det.

Hmm....

Kanskje det er så lenge siden jeg gikk på skolen at Jesus ikke var født enda?

Med vennlig hilsen

Kjære tid, du påstår å ha en viktig jobb, men du klarer å være her heltid?

En av sjefene dine ble kvinne....? Tror ikke et ord som kommer fra deg. Slike som deg elsker oppmerksomhet, og vil gjøre alt for å få det. Uansett hvem det måtte gå utover.

Noe så patetisk......

Jeg tar det at siden du ikke evner å diskutere sak, så er det de samme gamle personangrepene dine? Ta dem et annet sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...