Hushjelpen Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 den har ligget i kjøleskap... ungene orket ikke hele i går, kan de spise den i dag? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Skrevet 21. mai 2010 Så klart den kan spises i dag Ok, mener jeg har hørt at man MÅ spise den samme dagen, at kjøttet på krabben blir fort fordervet... 0 Siter
Speak Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det er nok kort "levetid" på krabbe. Men litt tåler den jo. Det er nok ikke alltid dagsfersk krabbe du kjøper i butikken heller:-) 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Hvis den lukter OK, kan den sikkert spises. Men jeg ville ikke latt den ligge mer enn én dag. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Ok, mener jeg har hørt at man MÅ spise den samme dagen, at kjøttet på krabben blir fort fordervet... Skal mye til for at noe blir bedervet på et par dager i Norge. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det mener da jeg Med mindre du er gravid skal vel krabbe oppbevart i kjøleskap gå greit. Mener faren min pleide spise krabber fra gårsdagen uten å bli syk 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Skal mye til for at noe blir bedervet på et par dager i Norge. Det tar neppe mer tid i Norge enn i andre land. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det tar neppe mer tid i Norge enn i andre land. Jeg vil tro noe kjøtt og fisk blir behandlet bedre her, og holder seg lenger enn i land med veldig høye temperaturer. Men jeg gidder ikke ta noen diskusjoner med deg om det. 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Jeg vil tro noe kjøtt og fisk blir behandlet bedre her, og holder seg lenger enn i land med veldig høye temperaturer. Men jeg gidder ikke ta noen diskusjoner med deg om det. Krabber blir jo kokt fra de er levende, og kjøleskapene i Norge er neppe så forskjellige fra kjøleskap i andre land. 0 Siter
double Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Krabber blir jo kokt fra de er levende, og kjøleskapene i Norge er neppe så forskjellige fra kjøleskap i andre land. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Krabber blir jo kokt fra de er levende, og kjøleskapene i Norge er neppe så forskjellige fra kjøleskap i andre land. Ikke alle som har kjøleskap, da. Og krabben kan ha vært oppbevart for varmt etter den ble kokt før den ble lagt i kjøleskapet. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Kan du fise i dag - kan du fjærte i morgen. Ungene dine vil komme styrket ur av det! 0 Siter
Colette Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sist jeg kjøpte krabbe, så spurte jeg om det var greit at den ble spist dagen etter. Jeg fikk til svar at det var helt greit, og at de var mye mer holdbare enn vi tror. Den eneste gangen jeg har blitt syk av å spise krabbe var faktisk en gang jeg spiste krabbe på boks. Og da ble jeg "dausjuk" i noen timer:-( Og jeg spiser MYE krabbe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Ikke alle som har kjøleskap, da. Og krabben kan ha vært oppbevart for varmt etter den ble kokt før den ble lagt i kjøleskapet. Ikke sant ) Men her skal man jo bare kverulere. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Ikke sant ) Men her skal man jo bare kverulere. Det er en hobby god som noen det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.