Gå til innhold

Min venn er skadet

Anbefalte innlegg

Gjest kerla
Skrevet

Min venn er skadet etter drapsforsøk. Jeg har snakket med han på tlf. og det går etter forholdene bra. Han snakker igjen om uforpliktende forhold og at jeg ikke må tenke på han osv. Jeg sa til han at jeg elsker han slik han er og kommer ikke til å trekke meg fra han. Jeg håper at han kan fly hjem i kveld.

Jeg vet ikke hvorfor jeg har behov for å skrive dette her. Jeg ber ikke om råd. Jeg bare trenger å skrive dette ned siden jeg ikke har noen å snakke med.

Skrevet

Dere har et ganske høyt energinivå, totalt sett.

Retur fra utenlandsreise, foreningsmøte, søvnløse netter enten pga. frykt eller erotikk, sparket regnskapsfører, ny flyreise og drapsforsøk.

Sånt får meg til å være glad for mitt eget kjedelige liv.

God helg - jeg tør ikke tenke på hva dere kommer til å rekke over i løpet av pinsen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Retur fra utenlandsreise, foreningsmøte, søvnløse netter enten pga. frykt eller erotikk, sparket regnskapsfører, ny flyreise og drapsforsøk.

God helg - jeg tør ikke tenke på hva dere kommer til å rekke over i løpet av pinsen.

''God helg - jeg tør ikke tenke på hva dere kommer til å rekke over i løpet av pinsen.''

Dagens beste kommentar;)))))

Gjest kerla
Skrevet

Dette var ikke skrevet som spøk, men noen synes du er morsom. Synes du det selv?

Gjest kerla
Skrevet

''God helg - jeg tør ikke tenke på hva dere kommer til å rekke over i løpet av pinsen.''

Dagens beste kommentar;)))))

Synes du innlegget mitt var morsomt?

Skrevet

Dette var ikke skrevet som spøk, men noen synes du er morsom. Synes du det selv?

Det jeg følte da jeg skrev den oppsummeringen av de siste dagers begivenheter, var nok mest _undring_. Og altså en viss lettelse over mitt eget kjedelige liv, til sammenlikning.

Er dette representativt for ditt RL, har du min fulle sympati.

Gjest kerla
Skrevet

Det jeg følte da jeg skrev den oppsummeringen av de siste dagers begivenheter, var nok mest _undring_. Og altså en viss lettelse over mitt eget kjedelige liv, til sammenlikning.

Er dette representativt for ditt RL, har du min fulle sympati.

Dette er representativt for mitt liv på godt og vondt. Jeg har bedt om sletting siden jeg følte at dette ble latterliggjort og det var vondt.

Jeg tror du forstår at det er mye jeg ikke kan skrive.

Gjest Dolores77
Skrevet

Forstår ikke helt hva du vil fram til.

Har dere hatt et forhold før?

Og han vil bare ha uforpliktende? Og nå syns du synd på ham pga han har blitt forsøkt myrdet?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Her går det unna, skjønner jeg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du glemte å nevne naboen som vil bestemme hva slags blomster hun skal ha i hagen.

Gjest kerla
Skrevet

Forstår ikke helt hva du vil fram til.

Har dere hatt et forhold før?

Og han vil bare ha uforpliktende? Og nå syns du synd på ham pga han har blitt forsøkt myrdet?

Det er komplisert. Han vil ikke at jeg involverer meg for mye i hans liv. Jeg orker ikke å forklare mer om det her.

Uforpliktende forhold har aldri vært et sexuelt uforpliktende forhold som jeg ser at mange tolker det.

Skrevet

Stakkars fyr!

Ellers må jeg si at jeg neppe hadde orket å prøve å innynde meg hos en fyr som er såpass vinglete mht hva han vil med foholdet, som er så til de grader mye på farten, og som det er såpass mye "drama" rundt.

Gjest Dolores77
Skrevet

Det er komplisert. Han vil ikke at jeg involverer meg for mye i hans liv. Jeg orker ikke å forklare mer om det her.

Uforpliktende forhold har aldri vært et sexuelt uforpliktende forhold som jeg ser at mange tolker det.

Han er kanskje redd for at du skal bli rammet... derfor redd for å binde seg.

Gjest kerla
Skrevet

Han er kanskje redd for at du skal bli rammet... derfor redd for å binde seg.

Ja det er selvfølgelig det som er problemet her, og det er ikke enkelt. Takk for gode ord. Det gjør meg godt det du skriver.

Gjest kerla
Skrevet

Stakkars fyr!

Ellers må jeg si at jeg neppe hadde orket å prøve å innynde meg hos en fyr som er såpass vinglete mht hva han vil med foholdet, som er så til de grader mye på farten, og som det er såpass mye "drama" rundt.

Jeg har bestemt meg for at den fartingen gjør ikke meg noe. Det er han som vil det han tror er mitt eget beste. Vinglete er ikke nødvendigvis det beste ordet.

Nå ser ikke skadene ut til å være så alvorlige som jeg trodde først.

Skrevet

Her går det unna, skjønner jeg.

Enkelte er mer "busy" i hodet enn i det virkelige liv. Snakk om å produsere mengder med svada. *rister på hodet av trådstarter*

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg tror du trenger en blogg.

Du kan skaffe deg en helt gratis, det er veldig enkelt, og du kan selv moderere og slette alle kommentarer du ikke liker. Da får du luftet alle tankene dine uten at noen får være slem med deg på forumet.

Bare en tanke.

Gjest kerla
Skrevet

Jeg tror du trenger en blogg.

Du kan skaffe deg en helt gratis, det er veldig enkelt, og du kan selv moderere og slette alle kommentarer du ikke liker. Da får du luftet alle tankene dine uten at noen får være slem med deg på forumet.

Bare en tanke.

Takk for tips. Bra med fornuftige tanker.

Gjest rett skal være rett
Skrevet

Synes du innlegget mitt var morsomt?

Var vel ikke ditt innlegg hun kommenterte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...