Elis31 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Noen har vist opererat inn litt for mye. Direkte stygt og vondt ser det ut som. http://www.kjendis.no/2010/05/21/kjendis/tv_og_medier/reality-tv/paradise_hotel/11803721/ Ellers har jeg ingenting imot silikon. 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det eneste som fanget blikket mitt var den fantastisk flotte kroppen til Carl Den skulle han vist mere av under Paradise Hotel. 0 Siter
Colette Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det eneste som fanget blikket mitt var den fantastisk flotte kroppen til Carl Den skulle han vist mere av under Paradise Hotel. Hvordan har du klart å overse den? :-) 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvordan har du klart å overse den? :-) Han må ha vært altfor tildekket i de episodenen jeg har fått med meg 0 Siter
Colette Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Han må ha vært altfor tildekket i de episodenen jeg har fått med meg He...he..jeg la vel heller ikke så mye merke til kroppen hans. Bortsett fra at jeg så at han hadde lange fine bein:-) Jeg la mest merke til Carl pga av hans herlige, humørfylte vesen og artige påfunn. Litt flaut å innrømme at man har fulgt med på Paradise Hotel....Men jeg oppdaget etter hvert at disse ungdommene ikke var så verst når jeg ble "kjent med dem", og tok derfor rotta på noen fordommer hos meg selv. De var veldig opptatt av å pynte seg/utseendet sitt, men hva annet er det å drive med der inne? Verdige vinnere til slutt i hvert fall:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.