Gjest tips ønkses Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Jeg er utdannet sykepleier og føler meg nesten utbrent i yrket. Jeg kunne tenke meg en jobb der jeg slapp åvære så sosial og blid hele tiden. Er det noen som kan tipse meg om jobber? Kan tenke meg omtrent hva som helst bortsett fra jobber hvor jeg må være sosial. 0 Siter
Adriana Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det er ikke mange sykepleiejobber hvor man ikke trenger å være sosial tror jeg. Men du kan jo videreutdanne deg slik at du blir operasjonsykepleier? Da er det ikke så mye sosialt. Mest blod og gørr 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Patologisk avd. De døde bryr seg ikke om du er sosial! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest kjenner mange Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sykepleiere er ettertrakdede prosjektkoordinatorer / -ledere osv der man driver med helseforskning / administrasjon. Kreftforeningen, helsedirektoratet, folkehelseinstituttet osv. Samt alle pasientforbundene (diabetes, kreft, ms, hjerte-lunge, cøliaki, astma-allergi osv osv). Sykepleiere er ofte lærere (på sosial- og helsfag osv) men det er jo også et "menneske-kontakt-yrke". Men noe helt annet enn det du har nå. Mange sykepleiere jobber innen administrasjon på store helseinstitusjoner. Alle steder man driver med helserettede oppgaver (legemiddelindustri eller hva som helst..) vil din bakgrunn være interessant. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Her står det masse om de ulike mulighetene. www.sykepleien.no Norsk sykepleieforbund: :https://www.sykepleierforbundet.no/portal/page/portal/NSF/Fagpolitikk?p_menu_id=17038&p_dimension_id=267812 Hvis du ønske mer informasjon kan du enten kontakte norsk sykepleieforbund, eller google "sykepleie jobbmuligheter". jeg googlet og fikk mange treff på den kombinasjonen 0 Siter