Gjest tips ønkses Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Jeg er utdannet sykepleier og føler meg nesten utbrent i yrket. Jeg kunne tenke meg en jobb der jeg slapp åvære så sosial og blid hele tiden. Er det noen som kan tipse meg om jobber? Kan tenke meg omtrent hva som helst bortsett fra jobber hvor jeg må være sosial. 0 Siter
Adriana Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det er ikke mange sykepleiejobber hvor man ikke trenger å være sosial tror jeg. Men du kan jo videreutdanne deg slik at du blir operasjonsykepleier? Da er det ikke så mye sosialt. Mest blod og gørr 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Patologisk avd. De døde bryr seg ikke om du er sosial! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest kjenner mange Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sykepleiere er ettertrakdede prosjektkoordinatorer / -ledere osv der man driver med helseforskning / administrasjon. Kreftforeningen, helsedirektoratet, folkehelseinstituttet osv. Samt alle pasientforbundene (diabetes, kreft, ms, hjerte-lunge, cøliaki, astma-allergi osv osv). Sykepleiere er ofte lærere (på sosial- og helsfag osv) men det er jo også et "menneske-kontakt-yrke". Men noe helt annet enn det du har nå. Mange sykepleiere jobber innen administrasjon på store helseinstitusjoner. Alle steder man driver med helserettede oppgaver (legemiddelindustri eller hva som helst..) vil din bakgrunn være interessant. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Her står det masse om de ulike mulighetene. www.sykepleien.no Norsk sykepleieforbund: :https://www.sykepleierforbundet.no/portal/page/portal/NSF/Fagpolitikk?p_menu_id=17038&p_dimension_id=267812 Hvis du ønske mer informasjon kan du enten kontakte norsk sykepleieforbund, eller google "sykepleie jobbmuligheter". jeg googlet og fikk mange treff på den kombinasjonen 0 Siter
Gjest Nattsykepleieren Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Vel, jeg er ikke så sosial av meg og trives godt som nattevakt. Her er det også veldig mange jobber å velge mellom og det er variabelt hvor sosial du trenger å være. Det skal allikevel litt til før du må ha like mye pasient- og kollegakontakt som det forventes av deg på dagen. Ikke minst slepper du alle intrigene i arbeidsmiljøet som lett oppstår om dagen. Vet ellers om mange både sykepleiere og hjelpepleiere som har fått mer kontorjobbing etterhvert som de begynner å kjenne seg utbrente. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Kjenner til et par sykepleiere som har tatt noe videreutdannelse i økonomi og som har fått seg jobber som selger/produktsjef i legemiddelindustrien. Som selger må du jo være utadvent og sosial, men på en helt annen måte enn som utøvende sykepleier. 0 Siter
Gjest klj Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Saksbehandling ift tildeling av helse- og omsorgstjenester, saksbehandling på NAV-kontor, utvikling av helse- og sosiale tjenester. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Kanskje en jobb på nettet, tjenester som DOL Her kan du svare på brukernes spørsmål med din sykepleierkompetanse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.