Gå til innhold

Er golfalbue så vanvittig vondt?

Anbefalte innlegg

Gjest såååååååååååå vondt
Skrevet

Våknet natt til torsdag med vanvittig smerter i albuen. Måtte ta tre paracet, det tok toppen av smertene. Hos legen fikk jeg 20 kapsler modifenac, 1 ukes behandling mot medial epicondylitt- golfalbue. Modifenacen hjelper ved å ta toppene, men når virkninger går ut kommer den intense smerten tilbake. Tenker jeg muligens må oppsøke legevakta for å få kortisonsprøyte i løpet av helga hvis ikke smertene gir seg. Er det vanlig at det er så intense bankende smerter? noen med erfaring?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånne ting kan være jævla vondt, ja. Nå har jeg rett nok aldri hatt golfalbue, men jeg har til gjengjeld runkeskulder med jevne mellomrom, og det føles akkurat sånn.

Gjest togli
Skrevet

Sånne ting kan være jævla vondt, ja. Nå har jeg rett nok aldri hatt golfalbue, men jeg har til gjengjeld runkeskulder med jevne mellomrom, og det føles akkurat sånn.

*fnis* :))

ShitDiddelyDo
Skrevet

*fnis* :))

Men det var nesten alvorlig skrevet. Sånne senebetennelser er helt jævlig vonde. Den siste jeg hadde - i håndleddet, vel og merke, var så smertefull at jeg ikke engang klarte å trykke inn en lysbryter uten å syte verre.

Gjest togli
Skrevet

Men det var nesten alvorlig skrevet. Sånne senebetennelser er helt jævlig vonde. Den siste jeg hadde - i håndleddet, vel og merke, var så smertefull at jeg ikke engang klarte å trykke inn en lysbryter uten å syte verre.

Det var mer grunnen til senebetennelsen jeg lo av ;))

Skrevet

*setter likøren i halsen* ;-)

Jeg liker dine kommentarer, akkurat som i gamle dager, hehe

Gjest dolberta
Skrevet

Det var mer grunnen til senebetennelsen jeg lo av ;))

Og det skjønte han nok godt! :))

Han der får meg jammen ofte til å le med sin "spot on" kommentarer ;)

Gjest togli
Skrevet

Og det skjønte han nok godt! :))

Han der får meg jammen ofte til å le med sin "spot on" kommentarer ;)

Ganske typisk for SDD, ja ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...