Gjest såååååååååååå vondt Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Våknet natt til torsdag med vanvittig smerter i albuen. Måtte ta tre paracet, det tok toppen av smertene. Hos legen fikk jeg 20 kapsler modifenac, 1 ukes behandling mot medial epicondylitt- golfalbue. Modifenacen hjelper ved å ta toppene, men når virkninger går ut kommer den intense smerten tilbake. Tenker jeg muligens må oppsøke legevakta for å få kortisonsprøyte i løpet av helga hvis ikke smertene gir seg. Er det vanlig at det er så intense bankende smerter? noen med erfaring? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sånne ting kan være jævla vondt, ja. Nå har jeg rett nok aldri hatt golfalbue, men jeg har til gjengjeld runkeskulder med jevne mellomrom, og det føles akkurat sånn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sånne ting kan være jævla vondt, ja. Nå har jeg rett nok aldri hatt golfalbue, men jeg har til gjengjeld runkeskulder med jevne mellomrom, og det føles akkurat sånn. *fnis* ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 *fnis* ) Men det var nesten alvorlig skrevet. Sånne senebetennelser er helt jævlig vonde. Den siste jeg hadde - i håndleddet, vel og merke, var så smertefull at jeg ikke engang klarte å trykke inn en lysbryter uten å syte verre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Men det var nesten alvorlig skrevet. Sånne senebetennelser er helt jævlig vonde. Den siste jeg hadde - i håndleddet, vel og merke, var så smertefull at jeg ikke engang klarte å trykke inn en lysbryter uten å syte verre. Det var mer grunnen til senebetennelsen jeg lo av ) 0 Siter
Axcia Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Sånne ting kan være jævla vondt, ja. Nå har jeg rett nok aldri hatt golfalbue, men jeg har til gjengjeld runkeskulder med jevne mellomrom, og det føles akkurat sånn. *setter likøren i halsen* ;-) Jeg liker dine kommentarer, akkurat som i gamle dager, hehe 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Det var mer grunnen til senebetennelsen jeg lo av ) Og det skjønte han nok godt! ) Han der får meg jammen ofte til å le med sin "spot on" kommentarer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Og det skjønte han nok godt! ) Han der får meg jammen ofte til å le med sin "spot on" kommentarer Ganske typisk for SDD, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.